“Bra mat men lite oengagerad service”
Omdöme om Koh Phangan

Koh Phangan
Rankad som nr 282 av 3 508 Restauranger i Stockholm
Kök: Thailändskt
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Besökte restaurangen på Östermalm eftersom den på söder var fullbokad. Födelsedagsfirande med middag och drinkar. Hovmästaren som visade oss till bordet kunde behöva en charmkurs men övrig personal var korrekt och trevlig om än lite glömsk. En i sällskapet fick inte beställa någon dricka och en dryck glömdes bort vid serveringen. Bestick och servetter skulle man ta själv i en hink på bordet men det borde kanske kontrolleras vad som finns i de där hinkarna för det var nästan bara skedar. Visst kan man säga till och visst kan man be om det som saknas men det förtar lite av upplevelsen plus att det inte var helt lätt att få kontakt med personalen. Maten var god och riklig och kom in snabbt. Alla testade olika rätter och förutom en mussla som var lite kall i mitten så var allt bra tillagat. Mysig semesterstämning med ljusslingor och rustika möbler.

Datum för besöket: mars 2018
Tack MMM66

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Besökte med barnen som fascinerades av miljön och åskvädret. Även av akvariet i entrén men de tyckte att det var väldigt onödigt med de stackars fiskarna som simmar runt i grunt vatten bland borden. Väldigt snabb service (trots lördagkväll) av trevlig engelsktalande personal! Maten väldigt god och portionen rejält tilltagen.

Datum för besöket: mars 2018
Tack 10 852
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Häftig atmosfär och mycket god mat! Bra service. Utlandskänslan förstärktes då servitören pratade engelska. Dock något primitivt över toalettrum och sittbänkar vid borden. Kul för barnen med fiskar i golvet och thailandspynt från golv till tak.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Linnea H
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Väl värt ett besök. Mysigt, bra service och lite roligt med fejkat åskväder.
Dessvärre hade jag skyhöga förväntningar på min Pad Thai, trodde att jag i princip skulle förflyttas tillbaka till Thailand och den goda Pad Thai jag brukade äta när vi var där. Den var helt OK men den uppfyllde inte mina förväntningar.

Datum för besöket: februari 2018
Tack jessicat072
Omdömet skrevs 31 januari 2018

Vi var inne för en snabb lunch, blev inte direkt imponerad över rätten som jag valde då den mest innehöll friterad deg. Kommer nog inte att ge dem en chans till.

Datum för besöket: januari 2018
Tack 335johannar

Resenärer som tittade på Koh Phangan tittade också på

Besökt Koh Phangan? Berätta vad du tyckte!