“Grym mat och bra servis”
Omdöme om Boqueria

Boqueria
Rankad som nr 362 av 3 338 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 27 juli 2020

Trevlig kväll med god mat och bra viner
Rekommenderar stark paella
Tack för en trevlig kväll nappe!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack AlexanderH03

Omdömet skrevs 4 juli 2020 från mobil enhet

Otrevlig personal och dåligt bemötande. Vi sökte efter ett lunchställe men de serverade tydligen ”brunch” på helgerna. Vi beställde två cola zero och blev tillfrågade om vi ville ha stilla eller bubblande vatten. Vi valde att ta notan för att kolla vidare efter ett ställe som servade riktig lunch varav vi fick en nota på 156kr för två cola pluss två vatten som vi inte beställde utan blev tillfrågade om vi ville ha. Hit går vi inte igen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack kekbdez
Omdömet skrevs 30 juni 2020

Allting va på topp från fördrink service och mat, rekommenderade bra vin, och god välkryddad sangria rött och cava. Kockarna håller toppklass! rekommenderar lite extra för tonfisken, friterade getosten och brödet med tomat, allt vi provade va bra!

Datum för besöket: juni 2020
Tack Christer S
Omdömet skrevs 17 maj 2020

Vi var ett sällskap på 4 som såg fram emot en trevlig kväll på Boqueria. Vi kom in via terrassen och möttes av hovmästaren som skrek åt oss att gå till entrén och vänta. Vi gjorde som vi blev tillsagda och väntade, ingen kom, en stund senare fick vi uppleva en happening av samme hovmästare som då skäller ut en servitris, han var mycket aggressiv och gapig vi fick en obehaglig upplevelse. Servitrisen visar oss till ett bord och vi ber att få beställa av henne istället för hovmästaren. En stund senare uppenbarar sig hovmästaren och när vi ber om att få beställa av servitrisen så börjar han skrika att om det inte passar att beställa av honom så är vi inte välkomna och han gapar om att han haft massor att göra och skäller ut oss nåt fruktansvärt. EN RIKTIGT OBEHAGLIG UPPLEVELSE!!! GÅ ALDRIG DIT!!!

Datum för besöket: maj 2020
2  Tack JeanettesMK
jannikaka, Marknadsföring på Boqueria, svarade på det här omdömetSvarade 28 maj 2020

Hej jeanette,

Vill verkligen beklaga att ni fått ett sådant otrevligt bemötande du beskriver hos oss på Restaurang Boqueria. Det går stick i stäv med vår gästservicepolicy. Uppförnadet är oacceptabelt och vi kommer säkerställa att det inte kommer upprepas.

Jag hoppas innerligt att du kan godta vår ursäkt och hoppas ni är villiga att ge oss en andra chans. Vi vill också erbjuda ett presentkort som kompensation. Vänligen kontakta jannika@boqueria.se för mer information.

Med vänliga hälsningar,
Boqueria

Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Väldigt god tapas! Rekommenderar särskilt Pulled Pork Frittes :) Bra och snabb service också. Kommer äta här igen!

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack mangiaqui

Resenärer som tittade på Boqueria tittade också på

Besökt Boqueria? Berätta vad du tyckte!