“Bra tapas med centralt läge”
Omdöme om Boqueria

Boqueria
Rankad som nr 294 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Bra och lite annorlunda variation av tapas. Mycket vällagat. Lite trånga sittplatser som dessutom var upphöjda vilket gjorde det lite svårt för min gamla mamma. Servitrisen var bland det trevligaste jag stött på, hon gjorde det lilla extra. Minus för att det flera gånger påmindes om att man bara fick ha bordet 1 timme och 45 minuter.

Datum för besöket: september 2019
Tack Eva S

Spännande meny med lite nytt grepp på tapas. Allt smakade gott men vissa rätter var lite snålt tilltagna.
Bra service och bra hjälp vid vinval till maten. Högljudd miljö och kanske inte bästa stället för vänner som vill uppdaterad på vad dom hänt sen sist.

Datum för besöket: september 2019
Tack buddan68

Alltid lika fräscht och bra. Väldigt gott. Trevlig miljö. Tapasen med rödbetan är . Hit återkommer vi.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack peannwis

100%super bra mat. Kvalitet. Presentation.
Fresh. Jag rekomenderad
Personal valdig trevlig. Koket rent fint

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Flyer56894222573
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Tredje gången jag är här och precis som tidigare är hela sällskapet nöjda med besöket efteråt.
Kunnig personal förklarar vad rätterna består av i den digra tapasmenyn.
Rekommendationen att börja med tre rätter per person, vilket står i menyn är utmärkt. Det visade sig att ingen i sällskapet på 5 behövde fler än tre rätter för att bli mätta och belåtna. Samtliga var mycket nöjda med smakerna och kvaliteten. Det enda som man skulle kunna ha en synpunkt på är det något magra ölsortimentet.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 526max

Resenärer som tittade på Boqueria tittade också på

Besökt Boqueria? Berätta vad du tyckte!