“Superbra restaurang”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Vårt första besök på AG. Vi åt Kobe biff och Wagyu entrecote. Båda två var fantastiska rätter som verkligen rekommenderas. Trevlig serviceinriktad personal. Vi gillade lokalen och det var bra med plats mellan borden nu i Coronatider.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack partillejonny

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Alltid lika nöjda efter besök på denna grymma restaurang. Deras Porterhouse Steak (en stor T-bone Steak) är helt fenomenal. Efterrätterna Créma Catalana & Färska bär med vaniljglass, grädde & krossade drömmar var pricken över i:et

Datum för besöket: september 2020
Tack JD_Stockholm
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Vi blev mycket vänligt och trevligt bemötta när vi anlände, vilket fortsatte hela kvällen. Maten var utsökt och smakade underbart. hit kommer vi gärna igen.

1  Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa utbudet och bästa köttet i Stockholm. Finns kött i alla prisklasser, härliga tillbehör och goda viner.

Nackdelen är att lokalen är varm under sommarhalvåret.

Tack davidaR3577DV
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Har haft nöjet att äta här tidigare och det var magisk .
Denna gång så var det dax att prova den omtalade burgaren .
Och den var precis som allt annat på Ag's Top notch .
225:- är på tok för billigt.
Ser redan fram emot nästa besök.
Och då blir det entrecote.

1  Tack 54reidarm

Resenärer som tittade på Restaurang AG tittade också på

Besökt Restaurang AG? Berätta vad du tyckte!