“Konsert”

Ericsson Globe
Rankad som nr 70 av 338 saker att göra i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Det var mycket folk dock är det väl det som man förväntar sig eftersom det är en konsert haha. Men väldigt trevlig vistelse!

Tack Jenni L

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Varför fungerar insläpp fortfarande svagt, Globen invigdes 1989 - något borde man ha lärt sig under årens gång. Ungefär liknande inför varje event i Globen. Kan bara bli bättrre

Tack Anders386
Omdömet skrevs 8 mars 2018

En fin plats där man kan se bra hockey! Gillar trycket på Globen och platserna är väldigt bekväma! Här var jag sist för en tid sedan och kollade på hockey, alltid lika trevligt!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 12 februari 2018

Globen är ett "allroundhus" för utställningar mässor ishockeymatcher och annan sport verksamhet ! Globen ligger nära den gamla arenan Johanneshov !

Tack 46erling46
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 29 december 2017 från mobil enhet

Trevlig personal, rent och snyggt, nära till allt, goda drinkar, bra frukost. Överlag ett riktigt fint hotell.

Tack angelicaimagnusson

Resenärer som tittade på Ericsson Globe tittade också på

Besökt Ericsson Globe? Berätta vad du tyckte!