Öppet i dag: 00:00 - 23:59

Omdömet skrevs 23 juni 2020
harildsjohanna
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
En plats för stilla ro och eftertanke

Omdömet skrevs 14 mars 2020
bredbandnet
Läs alla 504 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Stockholm
från 33,55 US$
från 24,43 US$
Abbamuseet
315 omdömen
från 34,95 US$
från 104,43 US$
Omdömet skrevs 23 juni 2020 från mobil enhet

Enorm gravplats som är väldigt välskött och mysig att strosa runt på. Perfekt för en lugn och fridfull joggingtur eller promenad med hunden.

Datum för upplevelsen: juni 2020
2  Tack harildsjohanna
Omdömet skrevs 14 mars 2020

Var där för gravsättning av en god vän. Det var en vacker höstdag med sol och löv i granna färger på träden och på marken. Skogskyrkogården är en underbar plats att ströva på för att besöka en nära och käras grav eller bara ta en promenad i de vackra omgivningarna.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack bredbandnet
Omdömet skrevs 29 januari 2020

Jättefint ställe! Vi tog taxi dit men tunnelbanan tillbaka. Vi hade inge ärenden men tog en promenad där

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Elisabeth12345E
Omdömet skrevs 24 januari 2020

Världsarvet Skogskyrkogården är värd ett besök. Det tar en hel dag att promenera här och om man vill kan man besöka Greta Garbos grav.

Datum för upplevelsen: oktober 2019
1  Tack Maria S
Omdömet skrevs 25 december 2019

En av de finaste bitarna av Stockholm. En vacker och stillsam miljö att vandra i. Möjigt att komma in med bil hela året, utom vid Alla helgona-helgen.

Datum för upplevelsen: november 2019
2  Tack GourmetStockholm