“Fantastiskt”

Rankad som nr 6 av 3 251 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Östermalm
Omdömet skrevs oktober 2 2017 från mobil enhet

Godaste och lyxigaste maten jag ätit i Stockholm. Åt avsmakningsmeny med tillhörande dryckespaket som var väl tilltagen men fick också mellanrätter och dryck som inte stod med på menyn vilket uppskattas. Dessutom fantastisk service och bästa platserna vid köket som förhöjde upplevelsen. Rekommenderas varmt!

Tack Lotta S

Omdömet skrevs september 10 2017

God mat med inslag av den svenska naturen. Fina smakupplevelser och uppmärksam personal. Förbered dig på att lukta rök när du lämnar restaurangen, all mat lagas över öppen eld. Vi kommer gärna tillbaka!

1  Tack Johan M
Omdömet skrevs augusti 9 2017

Visst är maten utsökt men priserna är hutlösa, kommer aldrig att gå till tillbaka igen. Inte prisvärt. Finns många restauranger i närheten där kostnaden är hälften till samma nöje

Tack Thomas M
Omdömet skrevs juli 11 2017 från mobil enhet

Förträffligt, med goda naturviner och med mat som grillades. Mycket trevlig personal o goda vinpaket

Tack Hesselby
Omdömet skrevs juni 25 2017 från mobil enhet

En upplevelse att äta på en restaurang som lagar maten över öppen eld. Hantverk och genomtänkt på de bästa råvarorna. Dock vart det lite väl mycket rök den gång vi var där så du luktade hela kvällen. Men den goda maten vägde upp det!

Tack Sofie S

Resenärer som tittade på Restaurang Ekstedt tittade också på

Besökt Restaurang Ekstedt? Berätta vad du tyckte!