“Gott och naturligt rökigt”
Omdöme om Restaurang Ekstedt

Restaurang Ekstedt
Rankad som nr 18 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 10 september 2017

God mat med inslag av den svenska naturen. Fina smakupplevelser och uppmärksam personal. Förbered dig på att lukta rök när du lämnar restaurangen, all mat lagas över öppen eld. Vi kommer gärna tillbaka!

1  Tack Johan M

Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Visst är maten utsökt men priserna är hutlösa, kommer aldrig att gå till tillbaka igen. Inte prisvärt. Finns många restauranger i närheten där kostnaden är hälften till samma nöje

Tack Thomas M
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Förträffligt, med goda naturviner och med mat som grillades. Mycket trevlig personal o goda vinpaket

Tack Hesselby
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

En upplevelse att äta på en restaurang som lagar maten över öppen eld. Hantverk och genomtänkt på de bästa råvarorna. Dock vart det lite väl mycket rök den gång vi var där så du luktade hela kvällen. Men den goda maten vägde upp det!

Tack Sofie S
Omdömet skrevs 8 juni 2017

God mat som tyvärr serverades i så små portioner att det inte gick att känna alla finesser. Vi sade till och fick extra serveringar men det ska inte behövas. Kändes extremt snålt med tanke på priset, alla serveringar var små som amuser, inte rätter. Trevlig och uppmärksam service. Kvällen stördes dock av ett högljutt amerikanskt, stort sällskap, såg att även gästerna vid intilliggande bord blev rejält irriterade. Priset och miljön gör att vi inte kommer tillbaka.

4  Tack annelihasselstrom

Resenärer som tittade på Restaurang Ekstedt tittade också på

Besökt Restaurang Ekstedt? Berätta vad du tyckte!