“Suverän service och mat”
Omdöme om Restaurang Ekstedt

Restaurang Ekstedt
Rankad som nr 5 av 3 228 Restauranger i Stockholm
Kök: Europeiskt
Område: Östermalm
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs mars 6 2017 från mobil enhet

Vi tog 6 rätters med vinpaket och det alkoholfria dryckespaketet. Våga prova det alkoholfria, det var verkligen genomtänkt och gott alternativ. Mat och vin var suveränt matchat, kan inte hitta nått negativt och kommer inte glömma besöket (första gången på en Michelinkrog).

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs mars 3 2017 från mobil enhet

Värt ett besök. Kul upplevelse att endast äta mat som är tillagad över öppen eld. Mycket bättre än förväntat.

Tack Katarina G
Omdömet skrevs februari 5 2017 från mobil enhet

Vi åt en fyrarätters meny med tillhörande vinpaket. En kulinarisk upplevelse där smakerna i mat och dryck "gifte" sig. Innovativa kombinationer där all mat tillagades över öppen eld. Servicen är perfekt med serviceinriktad och kunnig personal. Kan varmt rekommendera ett besök även om prisnivån är ganska hög.

Tack Lars L
Omdömet skrevs februari 2 2017 från mobil enhet

Trevlig atmosfär, bra och trevlig service samt vällagad och bitvis innovativ mat som smakar gott men med alltför lite wow-faktor för att vara prisvärd. Den enda wow-känslan kom med den jättegoda efterrätten!

Tack Thomas_Ra
Omdömet skrevs februari 2 2017 från mobil enhet

6rätters men dessvärre inget vinpaket denna gång. Fantastiska smaker serverat på ett mycket tilltalande sätt - av en nobel Erik som kanske tyckte jag skojade för friskt ...
snabbt blev varje rätt en favorit - vildand i konkurrens på efterrätten sammanfattade vi dock

Tack Lisa E

Resenärer som tittade på Restaurang Ekstedt tittade också på

Besökt Restaurang Ekstedt? Berätta vad du tyckte!