“Mysig atmosfär med prisvärd mat”
Omdöme om Maestro

Maestro
Boka bord
mån 14/10
20:00
Rankad som nr 5 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område

Trevlig personal med lagom nivå av service. Väldigt prisvärd mat. Lokalen är ganska liten men mysig. Jag kan tänka mig att om man sitter mitt i rummet en lördagkväll så blir det ganska mycket spring runt bordet, men hörborden är mysiga.

Tack HannaN87

Vi hade inte bokat bord flera dagar innan, vilket troligen är bra att göra, vi chansade i alla fall, och hade tur! Fick 50 minuter på oss att äta innan nästa gäst skulle komma, och tack vare ett bra samspel mellan servis och kök fick vi både förrätt och varmrätta samt hade tid att äta dem. Själva maten var bra, om än inte utsökt fantastisk, men det tycker jag inte man skall förvänta sig på en krog av detta format, men trevligt och gemytligt var det :-)

Tack Peter G

Jätte mysigt ställe med mycket god mat gott vin och Fantastiskt servis Vilken kille fick oss verkligen känna oss som hemma men endå väldigt proffesionel och smidig.
Fick stanna 30 minuter extra
Heja gogge

Tack koiviErika

Vilket underbart ställe med trevlig personal och toppenmat. Missa inte blandtallriken med olika kalla dipper, så gott. Lammfilén var av hög kvalitet, mör och god. Vi tyckte det var stora portioner.
Härligt stämning med hög mysfaktor. Det här är ett ställe vi kommer att komma tillbaks till och som vi verkligen kan rekommendera.

Tack 221ingers

Besökte restaurangen för att fira bröllopsdagen. Vi blev inte besvikna. Mycket trevlig personal, mysig lokal och väldigt god mat. Vi är glada att vi valde denna restaurang. Rekommenderas varmt.

Tack Myrsloken

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!