“Trevligt bemötande”

Rankad som nr 2 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastiskt att få ett bord trots att det var fullbokat i restaurangen. Maten var mycket god och personalen var serviceinriktade.

Tack Anita W

Vi valde menyförslag 2 med förrätt och varmrätt inkl en flaska vin. Vinet fick vi rekommenderat av kyparen och det passade mycket bra till maten. Det var väl tilltagna portioner både vad gäller förrätt och huvudrätt och smakade väldigt bra. Vi fick fin service och det hick snabbt att gå vår mat. Restaurangen är liten och det är bäst att beställa bord - i god tid. Vi satt på uteserveringen som hade både filtar och infravärme. Jag rekommenderar denna restaurang med värme.

Tack cawibo

Vilken trevlig restaurangupplevelse!
Jättetrevlig och serviceinriktad personal som gjorde sitt yttersta för att de med allergier i sällskapet skulle bli nöjda.
Maten var helt fantastisk! Mycket gott!
Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: september 2019
Tack chsva

Kommer tillbaka hit med jämna mellanrum och alltid lika bra mat, gott vin och trevlig personal. Ser redan fram emot mitt nästa besök!

Datum för besöket: september 2018
Tack hanssonmadeleine

Liten mysig restaurang med underbart trevliga, kunniga och tillmötesgående personal. Maten ej att förglömma, mycket mat för pengarna och supergott. Kan starkt rekommendera denna restaurang.

Tack lenal907

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!