“Äkta Grekisk”
Omdöme om Maestro

Maestro
Boka med
Maestro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 7 av 3 419 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 7 november 2017

mycket god mat. trevlig personal. enda nackdelen var att lockalen och maten var för liten. ska man bli mätt måste man beställa förrätt också. Många fick tillbaka pga brist på plats.

Tack Shiva R

Omdömet skrevs 3 november 2017

Mysig familjeägd grekisk "taverna" med supertrevlig personal, gemytlig stämning och fantastiskt god mat. Prisvärt också! Rekommenderas varmt!

1  Tack Asaaal
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig söndagsmiddag på intima Maestro. Mycket god och prisvärd meny med lagom stor grekisk sallad till förrätt och därefter fläskfilésouvlaki.

Tack AMN_Sweden
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Och mycket kunnig personal!!

Vi njöt av gott vin och god mat till okey pris.

Trångt (fullsatt) men gemytligt!

Tack 159urbant
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Detta var en mycket trevlig upplevelse på Södermalm. Helt fullt i denna lilla Grekiska restaurang med mycket duktig och trevlig personal. Det är kanske plats för 45 -50 pers.
Vi beställde Saganaki till förrätt, den serverades i en trevlig panna och det var riktigt gott. Scampispett som Souvlaki av majskycklingbröst var absolut i toppklass.
Hit kommer jag gärna tillbaka då prisnivån var helt acceptabelt för så god mat som servering.

Tack Pschon

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!