“Mycket gott och trevlig personal”
Omdöme om Maestro

Maestro
Boka med
Maestro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 3 396 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Detta var en mycket trevlig upplevelse på Södermalm. Helt fullt i denna lilla Grekiska restaurang med mycket duktig och trevlig personal. Det är kanske plats för 45 -50 pers.
Vi beställde Saganaki till förrätt, den serverades i en trevlig panna och det var riktigt gott. Scampispett som Souvlaki av majskycklingbröst var absolut i toppklass.
Hit kommer jag gärna tillbaka då prisnivån var helt acceptabelt för så god mat som servering.

Tack Pschon

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Toppen restaurang med fantastisk mat och mycket att välja på! Portionerna är väl tilltagna och man blir garanterat mätt och belåten.

Mycket trevlig och personlig personal! Familjär stämning.

Boka bord då det är en ganska liten men välbesökt restaurang.

1  Tack Maria A
Omdömet skrevs 26 september 2017

Här fick jag min godaste grekiska middag någonsin! Lammfilén med de krispiga tunna potatisskivorna för att inte tala om såsen. Varje tugga var en njutning. Liten restaurang men ack så trevlig med utmärkt service.

Tack Palle71
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Ett brett utbud av olika former av snabbmat. Olika sorters kebab och pizza. Snabb service och resonable priser

Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Premiär för mig på Maestros. Hittade stället av en slump och blev positivt överraskad. Grekisk IPA?! Aldrig hört talas om, mycket god var den! Maten är väldigt god och smakar väldigt grekiskt, och kanske t o m bättre än originalet. Väl värt inte bara ett besök utan flera.

Tack Rikard_Wallin

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!