“God mat!”
Omdöme om Maestro

Maestro
Boka med
Maestro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 7 av 3 438 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 26 september 2017

Här fick jag min godaste grekiska middag någonsin! Lammfilén med de krispiga tunna potatisskivorna för att inte tala om såsen. Varje tugga var en njutning. Liten restaurang men ack så trevlig med utmärkt service.

Tack Palle71

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Ett brett utbud av olika former av snabbmat. Olika sorters kebab och pizza. Snabb service och resonable priser

Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Premiär för mig på Maestros. Hittade stället av en slump och blev positivt överraskad. Grekisk IPA?! Aldrig hört talas om, mycket god var den! Maten är väldigt god och smakar väldigt grekiskt, och kanske t o m bättre än originalet. Väl värt inte bara ett besök utan flera.

Tack Rikard_Wallin
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat och bra service ! Vi åt kyckling och oxfiléspett och dom va perfekt tillagade! Rekommenderas starkt!

Tack Jockech
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

God mat, bra service, dock väldigt stressigt. Ville ta en drink före maten, men hann inte smaka drinken innan förrätten var framme. Hade uppskattat lite lugnare tempot.

Tack Tarja L

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!