“GREKISKT”
Omdöme om Maestro

Maestro
Boka med
Maestro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 7 av 3 346 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat och bra service ! Vi åt kyckling och oxfiléspett och dom va perfekt tillagade! Rekommenderas starkt!

Tack Jockech

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

God mat, bra service, dock väldigt stressigt. Ville ta en drink före maten, men hann inte smaka drinken innan förrätten var framme. Hade uppskattat lite lugnare tempot.

Tack Tarja L
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Trelig personal, fantastisk mat. Troligen Stockholms bästa grek. Kan varmt rekommenderas. Boka bord, oftast fullt.

1  Tack Christer B
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Jag har varit på Maestro massor med gånger. Har alltid tyckt väldigt mycket om maten, bemötandet och servicen.
Nu har de börjat med sluttid, dvs man måste ange hur länge man tänker stanna! Det är inte trevligt att gå ut och äta om man måste titta på klockan hela tiden. Så dit går jag inte mer!

7  Tack Maggan46
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Helt underbart god mat och enorma portioner! Mycket trevlig servicepersonal som var lyhörd och beredd på att justera önskemål när det gäller rätterna. Inget var omöjligt! Hit kommer jag flera gånger!

Tack Hannele H

Resenärer som tittade på Maestro tittade också på

Besökt Maestro? Berätta vad du tyckte!