“Ok men inte mer”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 27 september 2020

Hade höga förväntningar efter omdömen man läst. Hamburgaren var mycket bra, väldigt saftig men tyvärr väldigt liten i storlek. Vi var ett sällskap på 4 och ingen utav oss blev mätta. Pommes var som på mcdonalds.
För högt pris på vad man får. God hamburgare och bra service!

Tack Kennyrrr

Omdömet skrevs 6 september 2020

Är kanske för gammal för ett sånt ställe(53) men förstår inte riktigt dynamiken....hovmästaren utanför entrén pratade engelska med oss, inte så ovanligt i dessa dagar, men när jag lite senare tilltalade henne pratade hon svenska med mig (????). Vi fick ett bord efter en väntan på ca 40 min, som hon redan från början aviserat: går inte att boka bord i förväg, därav den långa kön utanför. Gissar att den får stället att se mera åtråvärt ut . Vi fick ett bord och klämdes in alla 5 glada i hågen och hungriga. När jag såg att bordet bredvid som var för 6 pers och inte 4 som vårt, upptogs av 4 pers i väntan på maten, frågade jag tjejen (den engelsk/svenska ) om det var möjligt att switcha mellan oss så att vi skulle slippa sitta på varandra och jag dessutom med ett ben utanför för att inte ramla av sätet. Svaret: det går inte, de har redan beställt(????) OCH? Tänkte jag....förstår om de redan fått sin mat, men.... hur som haver...det blev bara pommes för min del, då jag inte äter kött och det enda veg alternativet lät inte så inspirerande... ingen fara på taket, jag är van och gillar pommes, som var goda. Extra poäng för den goda dragonmajo☺
Som sagt, är nog för gammal för ett sånt ställe, när jag går ut och äter vill jag ha service, trevlig stämning, god mat och en helt egen sät att sitta på gärna bestick på bordet.... sorry, ska inte dit nåt mer, och inte mina unga medgäster, som tyckte maten var i snålaste laget. Vi gick direkt till café 60 efteråt och klämde i oss varsin jätte tårtbit

1  Tack 676alessandra
Omdömet skrevs 4 september 2020 från mobil enhet

Kom äntligen iväg och besökte detta hypade ställe. Trevlig lokal & personal men.. verkligen inte prisvärt. Halva hamburgaren liknade mer råbiff och tillbehören var lite mesiga. Bröd och frittar var helt ok, men inte extraordinära. Med den kön utanför hade jag väntat mig mer.

Tack 15Clara
Omdömet skrevs 2 september 2020 från mobil enhet

Överreklamerat är det första ord jag tänker på.. lite ointresserade personal som serverar en burgare dom är ok dock alldeles för blöt läs dryper av fett och dåligt utbud av dippsåser finns mycket bättre burgare i Sthlm än detta

Tack C2065TDdaniell
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Bra burgare, bra öl och härlig personal.
Tyvärr saknade vi det lilla extra i hamburgarna. Annars toppen!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack davidaR3577DV

Resenärer som tittade på Flippin' Burgers tittade också på

Besökt Flippin' Burgers? Berätta vad du tyckte!