“En hamburgare - helt enkelt”
Omdöme om Flippin' Burgers

Flippin' Burgers
Rankad som nr 108 av 3 514 Restauranger i Stockholm
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 september 2018

Denna populära hamburgeria verkar ständigt vara full, 1630 en torsdag var det kö till borden som inte går att boka. Under vänta finns en bar där många goda öl finns. Väl på plats finns ett antal olika spännnade hamburgare att välja mellan. Pristillägg för pommes. Små, men mycket goda hamburgare, nästa gång tar jag två.

Tack WilliamS2057

Omdömet skrevs 26 september 2018 från mobil enhet

Var nyfiken på deras burgers när de nu var en av de fösta Burger ställena.
Tog deras med bacon, och minsta.
Burgern var god, och lagom saftig och mör, med krispig stekyta.
Brödet var gott
Stripsen smakade vanliga djupfrysta, inte goda alls.
Ställen mysigt o lite bökigt, personal vänlig. Medelintryck och smak

Tack annikaborn56
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

Flippin burgers är ett typiskt hamburgarhak med allt vad det innebär. Man serveras maten i en plastkorg och restaurangen inredd så att du nästan tror att du är i USA.
Men burgarna levde inte riktigt upp till förväntningarna. Det var gott men saknar det lilla extra.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack majabackler88
Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Ett trevligt och populärt ställe, va till och med kö för att få sittplats.

Burgarna o pommes kom in.

Pommes var nästan precis som McDonalds.

Hamburgaren var ok inget mer, inget som visade att kön va befogad. Lite för torr burgare lite för lite ost och annat på.

Tack JWECancun
Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Flippin Burger brukar hamna högt i omdömen och här kommer ett till. Saftiga burgare och gott barhäng. Väntetiden är helt ok. Det enda minus jag kommer på är att det inte finns en gaffel för oss som inte gillar att stoppa fingrarna i maten.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack JanneB2013

Resenärer som tittade på Flippin' Burgers tittade också på

Besökt Flippin' Burgers? Berätta vad du tyckte!