“Smått men gott”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt goda burgare, aningen små. Beställde glutenfritt men fick vanlig, så tvungen att vänta på rätt burgaee medan andra började äta...

Tack Joel N

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Jag instämmer i att det är väldigt goda hamburgare, speciellt med tanke på priset. Väntetiden var ca 30min på en måndag vilket får anses helt acceptabelt. Personalen var väldigt hjälpsam och trevlig. Maten kom på ett kick. Rekommenderas varmt. Kan nog vara jobbigt att få bord om man är ett större sällskap eftersom det inte går att boka bord men vi var bara två :-)

Tack Krister R
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Bra mat inga konstigheter. Lite överskattat men helt klart värt ett besök för en god hamburgare. Bra service går snabbt att få maten.

Tack Marcus J
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Bra burgare. 130kr för deras burgare "flippin" 200g kött, vill du ha pommes +35kr. Det är ett "hipstern-ställe". Mycket IPA och veteöl och liknande cider. Långa kötider, men ändå bra over all. Dock så beställde vi en cookie dough milkshake som bara smakade vanilj.

Tack LeJoel
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Ett trevligt ställe med goda hamburgare. Dock kan man inte gå dit mer än 1-2 ggr per år, då menyn är detsamma. Serveringspersonal är orutinerad, blandar ihop beställningarna, men maten som sagt är god!

Tack Saida T

Resenärer som tittade på Flippin' Burgers tittade också på

Besökt Flippin' Burgers? Berätta vad du tyckte!