“Fantastisk och prisvärd kvarterskrog ”
Omdöme om Restaurang Harran

Restaurang Harran
Rankad som nr 640 av 3 494 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: SoFo och Medborgarplatsen
Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Hamnade här av en slump. Bra priser och otroligt goda förrätter. Beställer du tre förrätter beställer du en för lite!

Tack Elin M

Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

När vi kom var alla bord utom två lediga. Ändå tog det lång tid innan vi fick beställa. Sedan fylldes restaurangen upp. Halloumin som vi åt till förrätt var god. Vi väntade över en timme på huvudrätten. Potatisen var inte helt klar och personalen extremt oorganiserad. Maten var ok för det priset, men inget speciellt. Vi går nog inte tillbaka dit. Finns en annan kolgrill på samma gata som är mycket bättre enligt min uppfattning.

Tack Marina L
Omdömet skrevs 16 februari 2018

Toppenbra service, otroligt god och vällagad mat. Besök ett måste! Det är inga problem att skapa din egen tallrik om utbudet inte passar just dig. Vill du plocka samman en rätt av två så är det ok. Och alltid otroligt gott.

Tack GunillaLofgren
Omdömet skrevs 13 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig, mysig, och enkel restaurang. Maten är jättebra, bra service och otroligt prisvärt. Kan verkligen rekommendera att gå dit!

Tack Caroline K
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Vi gick för att äta en tidig söndagsmiddag innan bio och gick in spontant på detta ställe. Supergod mat till bra priser! Rekommenderas starkt!

Tack Emilia H

Resenärer som tittade på Restaurang Harran tittade också på

Besökt Restaurang Harran? Berätta vad du tyckte!