“God mat och bra service”
Omdöme om Villaggio

Rankad som nr 734 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Kök: Italienskt
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Passade på att boka när det var restaurangveckan och det var 50%. Snabb service, fick in maten snabbt. Lammracksen var magiska. I övrigt ganska smaklöst men gott. Restaurangen blev snabbt fullsatt så en populärt ställe.

Datum för besöket: februari 2020
Tack carolinecT2481HQ

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Lever inte upp till sina priser. Tog torskrygg för 310kr som var rätt tråkig o smaklös. Förrätten kammusslor kan jag däremot rekommendera mkt god. Totalupplevelsen m en servitris som nog precis hade börjat blev tyvärr inte bättre. När vi frågade om ngt rekommenderat vin till maten tyckte hon att det nog var bättre att vi tittade själva i menyn....

Datum för besöket: januari 2020
Tack 878kristinaa
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Toppenställe. God mat och perfekt service till bra pris! Trevlig personal. Pasta Carbonara rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2020
Tack aberit
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

En restaurang med trevlig miljö och atmosfär. Ett plus för att det var en bra ljudmiljö, inte skramligt och högljutt som det numera är på många ställen.
Maten var otroligt god tyckte vi alla tre, till förrätt delade vi på en Burrata. Tur att vi gjorde för den var stor och mäktig.
Varmrätten: en Penne Piemontese, två Risotto Alla Marinara. Otroligt smakrika och delikata. Desserten delade vi också på och den bestod av Dolei Di Tartufo, det räckte gott och väl med det lilla söta till kaffet. Cappuccinon var dock inte så god, jag har druckit bättre.
Men på det stora hela mycket bra, med god service och trevligt bemötande. Dit återvänder vi gärna.

Datum för besöket: december 2019
Tack margarethab2014
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

God mat, men tragiskt att personalen ignorerade oss totalt.....Tänk att vanligt kaffe kan vara slut.....är det aldrig hemma hos mig, trots att jag inte driver restaurang!

Datum för besöket: december 2019
Tack Marita L

Resenärer som tittade på Villaggio tittade också på

Besökt Villaggio? Berätta vad du tyckte!