“Fantastisk upplevelse”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Såg Puccinis "Manon Lescaut". Fantastiskt bra! Rekommenderas!
Operan har genomgående trevlig personal och bra service, trots högt tryck i pauserna.
Vi gjorde ingen förbeställning av dryck och tilltugg i pausen, nästa gång kommer det att göras.

Tack Tomas J

Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

En gammal och vacker byggnad med glans från forna dagar. Läcker entré och en fantastiskt fin sal, fint ljud och man ser bra från många av platserna. Kanske lite raka ryggstöd men annars helt okej stolar.

Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Alltid lika fantastiskt att komma till Kungl. operan. Högklassiga sångare och orkester!
Börjar väl bli lite sliten. Känns på stolarna.
Guld foajén och ett glas vin i mellanakten är högtidligt!
Värt många besökt!

Tack GuggeFa
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Den nya uppsättningen - den Glada Änkan - i Henriks Dorsins tolkning är bland det roligaste man sett på länge. Genialiskt förflyttad till vår tid. Skratt blandas med allvar. Bra manus med bra sång. Mitt i allting improviserar framförallt Henrik så att både orkester och andra aktörer brister ut i skratt. Mer sånt!

Tack 490satishs
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 14 maj 2017

En mycket engagerad guidning genom den Kungliga Operan i Stockholm bakom kulisserna och den kungliga avdelningen. Så mycket intressant information och en otrolig kunskapskälla som Patrik förmedlade.

Tack 922sanna

Resenärer som tittade på Kungliga Operan tittade också på

Besökt Kungliga Operan? Berätta vad du tyckte!