“Fantastisk upplevelse”

Opera House (Operan)
Boka i förväg
39,25 US$*
och över
Stadsrundtur i Stockholm med hoppa på/hoppa av-buss
47,94 US$*
Stockholm Red Bus 72h Hop-On Hop-Off Ticket
54,53 US$*
Hop-On Hop-Off and ABBA The Museum Combo in Stockholm
Rankad som nr 35 av 317 saker att göra i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs september 23 2017 från mobil enhet

Såg Puccinis "Manon Lescaut". Fantastiskt bra! Rekommenderas!
Operan har genomgående trevlig personal och bra service, trots högt tryck i pauserna.
Vi gjorde ingen förbeställning av dryck och tilltugg i pausen, nästa gång kommer det att göras.

Tack Tomas J

Omdömet skrevs september 14 2017 från mobil enhet

En gammal och vacker byggnad med glans från forna dagar. Läcker entré och en fantastiskt fin sal, fint ljud och man ser bra från många av platserna. Kanske lite raka ryggstöd men annars helt okej stolar.

Tack LittleALJO
Omdömet skrevs juni 19 2017

Alltid lika fantastiskt att komma till Kungl. operan. Högklassiga sångare och orkester!
Börjar väl bli lite sliten. Känns på stolarna.
Guld foajén och ett glas vin i mellanakten är högtidligt!
Värt många besökt!

Tack GuggeFa
Omdömet skrevs juni 11 2017

Den nya uppsättningen - den Glada Änkan - i Henriks Dorsins tolkning är bland det roligaste man sett på länge. Genialiskt förflyttad till vår tid. Skratt blandas med allvar. Bra manus med bra sång. Mitt i allting improviserar framförallt Henrik så att både orkester och andra aktörer brister ut i skratt. Mer sånt!

Tack 490satishs
Omdömet skrevs maj 14 2017

En mycket engagerad guidning genom den Kungliga Operan i Stockholm bakom kulisserna och den kungliga avdelningen. Så mycket intressant information och en otrolig kunskapskälla som Patrik förmedlade.

Tack 922sanna

Resenärer som tittade på Opera House (Operan) tittade också på

Besökt Opera House (Operan)? Berätta vad du tyckte!