“Många besök under åren. Senast Grada Ånkan med Dorsin på premiären”

Opera House (Operan)
Boka i förväg
39,36 US$*
och över
Stadsrundtur i Stockholm med hoppa på/hoppa av-buss
48,08 US$*
Stockholm Red Bus 72h Hop-On Hop-Off Ticket
54,83 US$*
Hop-On Hop-Off and ABBA The Museum Combo in Stockholm
Rankad som nr 38 av 317 saker att göra i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs juni 19 2017

Alltid lika fantastiskt att komma till Kungl. operan. Högklassiga sångare och orkester!
Börjar väl bli lite sliten. Känns på stolarna.
Guld foajén och ett glas vin i mellanakten är högtidligt!
Värt många besökt!

Tack GuggeFa

Omdömet skrevs juni 11 2017

Den nya uppsättningen - den Glada Änkan - i Henriks Dorsins tolkning är bland det roligaste man sett på länge. Genialiskt förflyttad till vår tid. Skratt blandas med allvar. Bra manus med bra sång. Mitt i allting improviserar framförallt Henrik så att både orkester och andra aktörer brister ut i skratt. Mer sånt!

Tack 490satishs
Omdömet skrevs maj 14 2017

En mycket engagerad guidning genom den Kungliga Operan i Stockholm bakom kulisserna och den kungliga avdelningen. Så mycket intressant information och en otrolig kunskapskälla som Patrik förmedlade.

Tack 922sanna
Omdömet skrevs mars 14 2017 från mobil enhet

Att få gå på opera är en av livets höjdpunkter. Maskeradbalen av Verdi på första bänk. Svårslaget! Miljön är magnifik, finns inte många av detta slag i Sverige.

Tack Stefan O
Omdömet skrevs mars 7 2017 från mobil enhet

Fint gammalt operahus. Vi kikade in i entrén och sa att nästa gång i Stockholm måste vi boka en föreställning.

Tack Carl-Henrik P

Resenärer som tittade på Opera House (Operan) tittade också på

Besökt Opera House (Operan)? Berätta vad du tyckte!