“Den glada änkan i Henriks Dorsins tappning har något för alla!”

Opera House (Operan)
Boka i förväg
105,72 US$*
och över
Shore Excursion: Stockholm Highlights Tour Including Panoramic Drive, Vasa ...
40,73 US$*
och över
Stadsrundtur i Stockholm med hoppa på/hoppa av-buss
49,75 US$*
Stockholm Red Bus 72h Hop-On Hop-Off Ticket
Rankad som nr 36 av 318 saker att göra i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs juni 11 2017

Den nya uppsättningen - den Glada Änkan - i Henriks Dorsins tolkning är bland det roligaste man sett på länge. Genialiskt förflyttad till vår tid. Skratt blandas med allvar. Bra manus med bra sång. Mitt i allting improviserar framförallt Henrik så att både orkester och andra aktörer brister ut i skratt. Mer sånt!

Tack 490satishs

Omdömet skrevs maj 14 2017

En mycket engagerad guidning genom den Kungliga Operan i Stockholm bakom kulisserna och den kungliga avdelningen. Så mycket intressant information och en otrolig kunskapskälla som Patrik förmedlade.

Tack 922sanna
Omdömet skrevs mars 14 2017 från mobil enhet

Att få gå på opera är en av livets höjdpunkter. Maskeradbalen av Verdi på första bänk. Svårslaget! Miljön är magnifik, finns inte många av detta slag i Sverige.

Tack Stefan O
Omdömet skrevs mars 7 2017 från mobil enhet

Fint gammalt operahus. Vi kikade in i entrén och sa att nästa gång i Stockholm måste vi boka en föreställning.

Tack Carl-Henrik P
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Om ni ska sitta bra ska ni om möjlighet finns välja första rad. Dessa platser har sköna stolar och har bra sikt över scenen. Sedan är det parkett eller andra rad som gäller. Men man behöver inte bra platser för att njuta av föreställningarna för man kan blunda och låta sig föras av den underbara föreställningen.

Tack DB8216

Resenärer som tittade på Opera House (Operan) tittade också på

Besökt Opera House (Operan)? Berätta vad du tyckte!