“informativt och engagerat”

Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 2-3 timmar
Omdömet skrevs 14 maj 2017

En mycket engagerad guidning genom den Kungliga Operan i Stockholm bakom kulisserna och den kungliga avdelningen. Så mycket intressant information och en otrolig kunskapskälla som Patrik förmedlade.

Tack 922sanna

Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Att få gå på opera är en av livets höjdpunkter. Maskeradbalen av Verdi på första bänk. Svårslaget! Miljön är magnifik, finns inte många av detta slag i Sverige.

Tack Stefan O
Omdömet skrevs 7 mars 2017 från mobil enhet

Fint gammalt operahus. Vi kikade in i entrén och sa att nästa gång i Stockholm måste vi boka en föreställning.

Tack Carl-Henrik P
Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Om ni ska sitta bra ska ni om möjlighet finns välja första rad. Dessa platser har sköna stolar och har bra sikt över scenen. Sedan är det parkett eller andra rad som gäller. Men man behöver inte bra platser för att njuta av föreställningarna för man kan blunda och låta sig föras av den underbara föreställningen.

Tack DB8216
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Mycket bra föreställning! Ryska sångerskan sim Mimi är fantastisk!!! Helt ok vin i pausen. Bra orkester!!!

1  Tack Elisabeth S

Resenärer som tittade på Kungliga Operan tittade också på

Besökt Kungliga Operan? Berätta vad du tyckte!