“Hur ni ska välja plats ”

Opera House (Operan)
Boka i förväg
39,18 US$*
och över
Stadsrundtur i Stockholm med hoppa på/hoppa av-buss
47,86 US$*
Stockholm Red Bus 72h Hop-On Hop-Off Ticket
54,40 US$*
Hop-On Hop-Off and ABBA The Museum Combo in Stockholm
Rankad som nr 36 av 316 saker att göra i Stockholm
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs februari 25 2017 från mobil enhet

Om ni ska sitta bra ska ni om möjlighet finns välja första rad. Dessa platser har sköna stolar och har bra sikt över scenen. Sedan är det parkett eller andra rad som gäller. Men man behöver inte bra platser för att njuta av föreställningarna för man kan blunda och låta sig föras av den underbara föreställningen.

Tack DB8216

Omdömet skrevs februari 17 2017 från mobil enhet

Mycket bra föreställning! Ryska sångerskan sim Mimi är fantastisk!!! Helt ok vin i pausen. Bra orkester!!!

1  Tack Elisabeth S
Omdömet skrevs februari 6 2017

Den här operabyggnaden är fin, framförallt på insidan, men det hade varit spännande med den gamla, Gustav III:s opera. Har sett la Boheme flera gånger tidigare, men aldrig "i Stockholmsmilö". Jag tycker nog att det blir litet konstigt när de sjunger på italienska men om miljöer som Berns och Danvikstull.
Musiken är fantastiskt vacker och njutbar och sångarna otroligt duktiga.
Guldfoajen är alltid sevärd och trevlig. Tyvärr så är det ganska höga biljettpriser.

Tack Ulf K
Omdömet skrevs februari 1 2017

Just nu går Glada Änkan, omarbetad av bl.a. Henrik Dorsin, på Operan.
Tänk finkultur möter fulkultur så förstår du. Genialt!
Gå och se den, du blir inte besviken!

Tack nbc172
Omdömet skrevs december 7 2016 från mobil enhet

Underbara vackra operahuset! Fantastiska ensemblen levererar alltid på högsta nivå. Favorit! Hit kommer jag ofta.

Tack Johanna U

Resenärer som tittade på Opera House (Operan) tittade också på

Besökt Opera House (Operan)? Berätta vad du tyckte!