“Superkul”

26,39 US$*
och över
Hoppa på/hoppa av-båttur i Stockholm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Den bästa känslan är att man kan springa runt där och åka berg och dalbanor. Men det är också kul med konserter ibland. Min favvo berg och dalbana är jetline och fritt fall.

Tack Familjen B

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Grönan är alltid trevligt! Här ligger skrattet alltid bra till! Här finns livet och humorn just nu! Hoppas bara det kan vara öppet längre under säsongen!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

En heldag på Grönan... en heldag med köer för att få åka dem karusellerna som barnen vill och får åka. Tycker tyvärr att priserna är sjukt höga på mat och framför allt spel och chockladhjul.

Blir nog inte fler besök så länge barnen är under 10.

Tack Magnus A
Omdömet skrevs 20 december 2017

Det till och med luktar tivoli. Ett nöjesfält med underbar utsikt över staden. Även du inte åker något, så är det trevligt att bara strosa runt, ta en öl, titta på folk, och se andra skrika i berg och dalbanan.

Tack Braintravelxxx
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 13 december 2017

trevlid nöjespark i en skön miljömed oliika åk spel 5kamp bra retauranger med god mat nära till busstation och spårvagn

Tack perj984

Resenärer som tittade på Gröna Lunds Tivoli tittade också på

Södertälje, Stockholms län

Besökt Gröna Lunds Tivoli? Berätta vad du tyckte!