“Lunch! ”

Rankad som nr 991 av 3 399 Restauranger i Stockholm
Kök: Asiatiskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Super goda dumplings inne i denna fina galleria Mood. Enkelt ställe. Du beställer och betalar över disk. Får en beeper och näringsliv maten är klar hämtar du den. Fräscht också gott!

Datum för besöket: februari 2020
Tack R_Sweden

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Något smalt utbud men rätterna som finns är av riktigt bra kvalitet och smak. Mycket goda dumplings, kan starkt rekommendera!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lovgren438
Omdömet skrevs 9 februari 2019 från mobil enhet

Ej prisvärt. Dåligt vegetariskt utbud. Smaklös nudelrätt med torr oumph. Enda positiva var att man fick maten snabbt.

Datum för besöket: februari 2019
Tack boelnordquist
Omdömet skrevs 20 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt dåligt att man inte kan få en hel vegetarisk huvudrätt utan endast kan köpa fyra vegetariska dumplings.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Sophie9104
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

En lördag, vid dryga ett. Lite folk, inget omfattande tryck på stället
Vi beställde dumplings och steamed buns
Efter 20 minuter var vi hungriga
Efter 30 var jag irriterad
Efter 45 hade vi ätit upp trösten (jordnötter) vi fick
Maten kom efter dryga tre kvart

Enda anledningen vi satt kvar var mitt trevliga sällskap, vi hade fullt upp. Men det är oacceptabelt långsamt arbetande kök!

Tyvärr var maten inte heller särskilt bra. Dumplings väldigt ojämna i smak, den ångade bullen var bättre. Absolut inte värt väntan (Förståss) men heller inte värt pengarna, tyvärr.

Jag kommer aldrig gå tillbaka, kommer avråda andra. Det är tyvärr mitt andra dåliga besök, jag hoppades det skulle vara bättre nu.

Jag gör slut med eat nu! Det finns andra ställen nära som är mycket bättre!

Datum för besöket: september 2018
Tack 775ff

Resenärer som tittade på EAT tittade också på

Besökt EAT? Berätta vad du tyckte!