Vio.com
2 104 kr
Frukost ingår
evaw250
Flen, Sweden

En riktigt bra hotellupplevelse!

Omdöme om Hotel Rival
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 apr. 2024
Fantastiskt hotell, fantastisk personal och bra läge!
Stämningen på Rival är familjär och otvungen. Personalen är mycket hjälpsam och trevlig.
Rummet vi bodde i var hemtrevligt och fräscht. Sköna sängar såklart.
Frukosten är mer än god! Stort plus för möjligheten att beställa från a la carte-menyn. Dessutom intas frukosten i en lugn miljö.
Ett hotell att återvända till!
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste med familjen
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
1 829 kr
  • Expedia.com
    2 942 kr
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 9 april 2024

Ett outstanding hotell med öga för detaljerna. Fantastiska rum med fin utsikt och supersköna sängar.
Fantastisk service både i reception och restaurang och personalen är fantastisk och hjälpsam på alla sätt vad man än kan tänkas behöva hjälp med.

Ett extra stort plus för frukostbuffén där det även finns extra utbud från en meny där man kan beställa tex cappuccinos och olika små rätter som ingår.

Det finns en kaffestation på plan 4 så man alltid kan få sig en kopp kaffe och lite frukt.

Hotel Rival är det absolut självklara valet när jag är i Stockholm för finessen, servicen och superbt läge centralt i Stockholm.

Längtar redan till nästa besök.

Tess 💫👌🏻

Rumstips: Ta god tid på dig och njut av den fantastiska frukosten!
Datum för vistelsen: februari 2024
  • Restyp: Reste ensam
Tack Tess C
Omdömet skrevs 29 mars 2024 från mobil enhet

Underbart rum. Superskönt säng. Den veganska frukosten var fantastisk. Centralt och bra läge. Lugnt och tyst. Och personalen. Wow!! Ta gott hand om dem!!. Så vänliga, söta och god härlig service. Känt mig så välkommen och bortskämd - jag kommer tillbaka

Restyp: Reste ensam
Tack Dream58436777039
Omdömet skrevs 27 mars 2024

Otroligt fint och renligt. Har själv jobbat på hotell (ett av Sveriges mer omtalade dessutom), men detta var över all förväntan! Trevlig och hjälpsam personal, välstädade rum, god frukost och sköna sängar.
Extra bonuspoäng för att ni skippar prydnadskuddar och överkast på sängen!!! Så mycket fräschare än på hotell där smutsiga kuddar läggs på nya sängkläder. 10/10!! Kommer absolut tillbaka!

Rumstips: Det var lite lyhört tyvärr, så vi hörde grannen ovanför klampa runt på golvet och städerskorna som grejade i korridoren en bit bort
Tack Passport53515347946
Omdömet skrevs 25 mars 2024 från mobil enhet

En familjär och välkomnande känsla som alla i personalen ger oss. Vi kommer bara att boka Rival när vi är på Söder. Att erbjuda underhållning och boende gör vistelsen i Stockholm angenäm och det är lätt att få den härliga känslan att bara njuta och koppla av.

Tack Navigate58481773769
Omdömet skrevs 20 mars 2024

Mycket trevligt hotell, trevligt och proffsig personal. Hotellet har ett bra läge med nära till tunnelbana och pendeltåg. Vi bodde i ett fint rum med fin utsikt över Mariatorgetoch frukosten var väldigt bra med en extra meny. Vi var väldigt nöjda och kommer att bo här igen

Tack Petqv1