1 900 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 9 mars
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 3 december 2023

Väldigt mysigt hotell och rum👍🏼Vi uppgraderade oss till ett Superiorrum för + 300:-/ natt, det var det väl värt. Personligt o mysigt. Jättegod frukost, bra med de extra möjligheterna som smashed avokado och pocherat ägg. Personalen o roomservice var också väldigt trevliga. Allt som allt en 5-stjärnig vistelse!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack christinamG5865HA
Omdömet skrevs 3 december 2023 från mobil enhet

Trevlig personal, rent och fint hotell. Sköna sängar och härliga kuddar och täcken.
Mycket god frukost, äggröran var magisk!
Bistrons a la carte var också jättebra med bra utbud både gällande kött och fisk. Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: december 2023
Tack Petra D
Omdömet skrevs 28 november 2023

* Supertrevlig och hjälpsam personal
* Mycket bra frukost
* Sköna sängar och lakan, tjocka härliga badlakan
* Lugnt trots centralt läge (hade rum mot gården)
* Kaffebaren👍🏻
Jag kommer gärna tillbaka.

• Restyp: Reste ensam
Tack Susanne O
Omdömet skrevs 25 november 2023

Mycket bra hotell, men det som främst utmärker det här hotellet är personalen
När vi kom ini receptionen var där tre mycket trevliga damer. Trots att vi var tidiga ordnades ett rum och detta utan att vi bad om det. Alla vi pratade med var positiva, kunniga och hjälpsamma.

Rumstips: Fråga personalen
Tack LisaochGustaf
Omdömet skrevs 21 november 2023

Ni har skapat en plats som är personlig & trivsam. Hög & vänlig servicenivå. Som känns som hemma fast man är borta. En plats som vi vill komma tillbaka till. Vara stammisar.

Var noga med att de nyanställda blir lika trygga i sitt jobb som de vi träffat några gånger. De sprider värme & glädje på ett exceptionellt sätt som gör er unika.

Vi kommer tillbaka!

Tack pia w