Superduperfin service som alltid, från er personal. Det känns verkligen att personalen gör allt för att vi som gäster ska vara nöjda och må gott. På många andra ställen där vi har bott krånglar man till det helt omotiverat för gästerna. På skithotellet Yasuragi blev vi till exempel tillsagda att gå RUNT halva hotellet för att komma till vårt hotellrum i Långtbortistan istället för att flanera igenom den stora huvudrestaurangen och komma rakt ut i vår hotellkorridor. Man fick heller inte lov att ta med sin drink någonstans utom synhåll från baren. I repan hade man inte svar på någonting och erbjöd sig heller inte att kolla upp. När man betalar många tusen per natt för ett hotellrum vill man som gäst inte förhålla sig till en massa idiotiska regler. Hos er är det, liksom på lyxresorts vi har varit på på Maldiverna, snarare känslan att ni bara vill att vi ska ha det supergott och att ni gärna anstränger er och gör "det lilla extra" (-"Javisst, det fixar vi!") för att vi ska ha så lite att bekymra oss för som möjligt. SÅ himla rätt!