6 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-09
Agoda.com
Official Site175 US$
Priceline176 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2022

Helt fantastiskt hotell med vacker och funktionell inredning, otroligt trevlig personal och en frukost utöver det vanliga! Vi hade utsikt över Mariatorget, det var njutbart. Väldigt fräscht rum med skön säng.

Datum för vistelsen: maj 2022
1  Tack Jeanette R
Omdömet skrevs 7 maj 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, fina tysta rum, bra frukost med möjlighet till extra beställningar och excellent bar i anslutning till foajén. Deras bartender var mycket duktig. Men varför måste man fylla ut med 200 tecken? Så! Kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: maj 2022
Restyp: Reste ensam
1  Tack 936pederh
Omdömet skrevs 25 april 2022 från mobil enhet

Ett sånt bra hotell, vilket rum vi fick 410 , kändes så lyxigt. Mycket trevligt bemötande av all personal vi träffa. Så god och bra brunch och vilken lyxfrukost , måste komma tillbaks igen någon annan gång. Jeanette

Datum för vistelsen: april 2022
1  Tack jeanettee716
Omdömet skrevs 27 mars 2022 från mobil enhet

Vi hade bokat paketet Date Night och ni levererade verkligen i service, härligt rum, sköna sängar, utsökt middag och som avslutning en härlig frukost.

Dessutom levererade ni det där lilla extra, när vi kom tillbaka från middagen så hade ni varit i vårt rum och dragit för gardinerna, slätat till täckena, lagt fram morgonrock och tofflor, ställt fram en vattenflaska och glas på sängbordet. Så fint och mysigt gjort!

Hit åker vi gärna igen och rekommenderar Rival varmt!!

Datum för vistelsen: februari 2022
1  Tack hallcathrin
Omdömet skrevs 16 mars 2022

Fina rum och ett superläge. Bott mot innergården och då är det väldigt tyst. Frukosten är utmärkt även för den som inte vill ha gluten i maten.
Kostar lite att bo här så det är ju inget för den som bara vill ha billig logi.
Men vi andra livsnjutare tris här.

Rumstips: Finns ju med balkong mot Mariatorget för den som vill lyxa till de lite mer.
Datum för vistelsen: mars 2022
1  Tack Juhani