Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com204 US$
Orbitz.com204 US$
CheapTickets204 US$
eDreams204 US$
Hurb210 US$

Ett i vårat tycke helt underbart hotell på Södermalm, Rent och snyggt, Underbar personal, Frukosten galet god och framför allt läget.
Kommer återvända till detta hotell i fortsättningen då vi anser det är väldigt prisvärt.
MVH
Jörgen och Leila Siljander

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack jorgensiljander

Hej

Hotell Rival har blivit vårt stammis hotell de senaste resorna till Stockholm eftersom det ligger nära till våra barn och barnbarn. Vi har alltid blivit proffsigt mottagna både vid bokning av rum per telefon och vid ankomst/avresa i front desk av personalen, väldigt hög servicenivå. Rummen är bra utrustade med det man behöver och har varit välstädade vid våra besök, kanske börjar inredningen bli lite kantstött/trasigt på vissa ställen.
Frukosten håller mycket hög klass och där även serverings personalen visar prov på hög servicenivå, dom SER gästerna.

Mycket Nöjd Gäst

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 707andersj
Omdömet skrevs 24 april 2021

En härlig oas mitt i Stockholm
Lugnt fint läge med bra bar och fina rum och en super bra frukost
Vi njöt i fulla drag
Var i stockholm kan man ligga med öppet fönster utan att störas av trafiken
Bra drinkar

Rumstips: Välj de lux rum eller större för skönt häng
Tack mange2017
Omdömet skrevs 19 april 2021 från mobil enhet

Redan vid ankomsten känns det som att komma hem till en familj. Hotellet är som en stor familj där service är på topp, allt från receptionen baren frukosten städpersonalen
Frukosten är fantastisk med väl tilltagna frukosttider. Tillvalsmenyn känns riktigt lyxig
Väl värt att besöka gång på gång.

Tack matts1965
Omdömet skrevs 14 april 2021 från mobil enhet

Jättefina rum, superbra service och en magisk frukost Där fanns allt man kan önska Hotellet har bra läge på Södermalm och nära till trevliga restauranger och caféer. Wattsons bar serverade bra mat och dryck. Kan varmt rekommendera Hotel Rival

Tack rallek2021