Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Finns ingenting att klaga på. Hade ett superior room med utsikt över parken.
Supergod frukost där man kan beställa omelett mm från menyn utan extra kostnad.
Sköna sängar, finns en kuddmeny!!
Jätte Mysig bar med goda drinkar.
Mycket trevlig bemötande i reception!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Forslund15
Omdömet skrevs 10 december 2019

Har aldrig bott på hotellet, men druckit drinkar i baren som var jättegoda.
Har nu även prövat frukosten. Den var förträffligt god med både varma o kalla rätter att välja på. Gott bröd frukt m.m. Det finns även rätter att beställa som våfflor, fattiga riddare osv.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Göran H
Omdömet skrevs 1 december 2019

Lång kö i receptionen och personalen var ganska otrevlig och ointresserad. Det hördes vad grannarna i rummet bredvid sades och städpersonalen i korridoren lät mer än vad som hade behövts. Stor besvikelse och inget roligt hotell alls!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 936andersa
Omdömet skrevs 15 oktober 2019 från mobil enhet

Vi stannade bara över en natt.
Trevlig personal, framförallt i receptionen.
Rent och fräscht rum - vi bodde kanske lite litet men allt var till belåtenhet trotts det.

Frukosten var bra! Lagom mycket att välja mellan. Fanns både varmt och kallt. Man kunde även beställa à la carte men det testade vi dessvärre inte.

Hotellet låg väldigt nära T-banan!
Vi åt kvällsmat på en underbart god tapas restaurang ”Ramblas” som låg runt hörnet från hotellet.

Kan absolut tänka mig att bo här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack fam-mji
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Bor här ett par gånger per år. Härliga Södermalm och Mariatorget utanför dörrarna. Bra rum och lite annorlunda utseende än det genomsnittliga hotellet. Bra frukost med en del matval hos kocken. Bara att beställa. Rymliga rum. Trevlig personal. Fantastiska hudvårdsprodukter från Crabtree & Evelyn på toaletten. Bra bar och resturang på hotellet om man inte orkar gå ut.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste i arbetet