Omdömet skrevs 7 augusti 2018

Ett fint läge. Härliga sängar. Inredningen var fantastisk trodde man inte då man kom in i den enkla receptionen. Den mysiga baren och trappan upp till restorangen ja hela hotellet var fint. Frukosten kanon med allt man kan tänka sig och lite till.Rymliga rum med inredning som var så fin och badrum/dusch med space. Hit kan jag komma flera gånger så otroligt nöjd. Trevlig personal vi fick ett bättre rum.Kanonställe.

Bodde här: september 2017
1  Tack carinasundkvist
Omdömet skrevs 26 juli 2018

Klassiskt svenskt trevligt hotell där man får vad man betalar för. Stannade en natt efter en kväll i hotellbaren :) väldigt trevlig trevlig personal, så som man kan förvänta sig på ett hotell i denna prisklass..

• Bodde här: januari 2018, reste med vänner
Tack Riccard N
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Snabb incheckning, trevlig och hjälpsam personal, normalstort standardrum, bra med hylla och krokar i badrummet, stor dusch med bra vattentryck, sköna sängar. Frukosten ok. Hotellets restaurang serverade bra mat och dryck. Utmärkt läge på mysiga Mariatorget med närhet till tunnelbana samt trevliga restauranger och barer.

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Annakari005
Omdömet skrevs 11 juli 2018

Ett jättetrevligt hotell på Mariatorget ,mysiga rum trevlig frukostbuffé , åt även på restaurangen på kvällen ,två stora barer och en veranda ut mot torget.Bra läge närma till tunnelbana och pendeltåg , det blir fler besök hit

Tips för att välja rum: Rum mot gården
Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Anette T
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Har läst så otroligt mycket bra om det här hotellet så passade på att bo här när jag var på jobbresa. Mysigt rum och mycket bra frukostbuffé. Åt en kväll på caféet som ligger vägg i vägg. Väldigt trevlig personal, god och enkel mat. Andra kvällen åt jag och en kollega charkbricka i hotellets restaurangen. Väldigt tråkig charkbricka och inte lika trevlig personal...

För mig är läget inte det bästa, trivs betydligt bättre i "centrala stan"...

• Bodde här: april 2018, reste ensam
1  Tack Maria J