Omdömet skrevs 26 juli 2018

Klassiskt svenskt trevligt hotell där man får vad man betalar för. Stannade en natt efter en kväll i hotellbaren :) väldigt trevlig trevlig personal, så som man kan förvänta sig på ett hotell i denna prisklass..

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Riccard N
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Snabb incheckning, trevlig och hjälpsam personal, normalstort standardrum, bra med hylla och krokar i badrummet, stor dusch med bra vattentryck, sköna sängar. Frukosten ok. Hotellets restaurang serverade bra mat och dryck. Utmärkt läge på mysiga Mariatorget med närhet till tunnelbana samt trevliga restauranger och barer.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Annakari005
Omdömet skrevs 11 juli 2018

Ett jättetrevligt hotell på Mariatorget ,mysiga rum trevlig frukostbuffé , åt även på restaurangen på kvällen ,två stora barer och en veranda ut mot torget.Bra läge närma till tunnelbana och pendeltåg , det blir fler besök hit

Rumstips: Rum mot gården
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Anette T
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Har läst så otroligt mycket bra om det här hotellet så passade på att bo här när jag var på jobbresa. Mysigt rum och mycket bra frukostbuffé. Åt en kväll på caféet som ligger vägg i vägg. Väldigt trevlig personal, god och enkel mat. Andra kvällen åt jag och en kollega charkbricka i hotellets restaurangen. Väldigt tråkig charkbricka och inte lika trevlig personal...

För mig är läget inte det bästa, trivs betydligt bättre i "centrala stan"...

Datum för vistelsen: april 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Maria J
Omdömet skrevs 19 juni 2018

Bra läge då det endast är en kort promenad till Slussen och vidare till Gamla Stan. Hotellet har fina gemensamma utrymmen bland annat en egen teater (anledningen till besöket) och två trevliga barer som gör att det inte blir så trångt då man ska beställa något. Som i de flesta moderna storstadhotell så var rummet litet eller intimt som det så vackert heter. Dock hade vi turen att få rum mot innegården vilket gjorde att vi inte stördes av trafiken utan det var tyst och lugnt på rummet.

Rumstips: Rum mot innegården var tyst och ostört av trafik.
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Ingemar A