Omdömet skrevs 11 juli 2018

Ett jättetrevligt hotell på Mariatorget ,mysiga rum trevlig frukostbuffé , åt även på restaurangen på kvällen ,två stora barer och en veranda ut mot torget.Bra läge närma till tunnelbana och pendeltåg , det blir fler besök hit

Rumstips: Rum mot gården
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Anette T
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Har läst så otroligt mycket bra om det här hotellet så passade på att bo här när jag var på jobbresa. Mysigt rum och mycket bra frukostbuffé. Åt en kväll på caféet som ligger vägg i vägg. Väldigt trevlig personal, god och enkel mat. Andra kvällen åt jag och en kollega charkbricka i hotellets restaurangen. Väldigt tråkig charkbricka och inte lika trevlig personal...

För mig är läget inte det bästa, trivs betydligt bättre i "centrala stan"...

Datum för vistelsen: april 2018
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack Maria J
Omdömet skrevs 19 juni 2018

Bra läge då det endast är en kort promenad till Slussen och vidare till Gamla Stan. Hotellet har fina gemensamma utrymmen bland annat en egen teater (anledningen till besöket) och två trevliga barer som gör att det inte blir så trångt då man ska beställa något. Som i de flesta moderna storstadhotell så var rummet litet eller intimt som det så vackert heter. Dock hade vi turen att få rum mot innegården vilket gjorde att vi inte stördes av trafiken utan det var tyst och lugnt på rummet.

Rumstips: Rum mot innegården var tyst och ostört av trafik.
Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Ingemar A
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Bodde här i samband med en jobbresa.
Trevligt hotell, bra säng.
Hade dock gärna haft en lägre kudde vilket man säkert fått men orkade inte ta tag i den när jag redan lagt mig när jag upptäckte det.
Fanns allt man kunde önska på rummet.
Kommer absolut boka här nästa gång också.
Frukosten var toppen!
Trevlig personal

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack SandraE83
Omdömet skrevs 13 maj 2018

Fräscht och mysigt hotell i bra läge på Södermalm. Stor och skön säng, vi hade inga problem med ACn som andra haft. Frukosten var riktigt bra den med. Trevlig personal överlag, det som drar ner betyget är vakter och barpesonal på kvällen som var nonchalanta. Rekommenderas ändå!

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack LindaP4541