6 personer tittar på det här hotellet
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 7 oktober 2023

Jätte fint hotell,
Bra rum, rummen var luftiga och fräscha.

Grym servis, fick så bra servis när vi kom fram av receptionerna och bästa frukost, ville inte gå därifrån, stort urval, mycket att välja på
Rekommenderar absolut

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack Joe T
Emma Rosengren, Gästservice/reception på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 15 oktober 2023

Kära gäst,

Vad roligt att höra att ni är nöjda med er vistelse!
Vilket fint omdöme och tack för att du delar med dig av er upplevelse, det betyder mycket för oss.
Så kul att du tyckte om ert rum och vår frukostbuffé.

Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka i igen i framtiden!

Ebba

Omdömet skrevs 14 augusti 2023

Lätt att hitta till hotellet, samt hjälpsam personal! Städpersonalen var mycket hjälpsamma med nya handdukar och andra artiklar. Överlag en mycket härlig hotellmiljö. Baren hade en härlig inredning samt stämningen var ljuvlig.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack adeledemiri
Emma Rosengren, Gästservice/reception på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2023

Hej,

Stort tack för din recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och hjälper oss i vårt ständiga arbete med att förbättra upplevelsen av hotellet. Vad kul att du gillade läget samt personalen.

Vi hoppas vi får chansen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
Alexander

Omdömet skrevs 11 augusti 2023

Vi alla i vår familj såg fram emot fyra spännande dagar Stockholm. När vi checkade in så börjar det med att vi blir dubbelt debiterade. Eftersom vi ska stanna i 4 nätter så blir det 20 750:- i stället för 10 375:-. Vi påtalade detta direkt men får överdebiteringen tillbaka först när vi checkar ut. Detta gjorde att vi fick planera om hela vår vistelse i Stockholm. Fel kan alla göra men när det handlar om så här mycket pengar så borde man erbjuda betydligt mer kompensation än 4 st frukostcheckar. Riktigt dåligt hanterat av ansvarig personal. I övrigt var städningen ingen höjdare, bäddade bara hälften av sängarna och fyllde ej på toapappret. Det enda som får godkänt är frukosten.😤
Staffan Hjalmarsson med familj

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack 194staffanh

Hej Staffan,

Vi beklagar djupt att er vistelse inte blev som planerat på grund av systemfelet och att vårt bemötande samt städning av rummet inte levde upp till förväntan. Detta är något vi ser väldigt allvarligt på och kommer ta vidare till berörda avdelningar. Roligt att läsa att ni gillade frukosten hos oss. Du kommer bli kontaktad av vår receptionschef gällande din vistelse.

Vi hoppas ändå att vi får chansen att välkomna dig tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Alexander

Omdömet skrevs 31 juli 2023

Fräscht och fint rum, trevlig personal i receptionen och god frukost även för mig som vegan. Läget var helt ok, inte alltför långt från tunnelbana och restauranger. Testade inte spa/restaurang på hotellet. Det var perfekt för en natt.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Sandra K
Emma Rosengren, Gästservice/reception på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2023

Kära Sandra,
Stort tack för din recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och ger oss goda möjligheter att bli ännu bättre. Härligt att få det fina omdömet kring hotellrummet, vår service och frukost, jag ska se till att dela din upplevelse med alla på hotellet.
Varmt välkommen tillbaka!
Nathalie
Gästservice/Reception

Omdömet skrevs 7 juli 2023

Med gångavstånd till t-banan och affärer så är detta hotell en pärla. Otroligt sköna sängar, tyst och svalt rum och en frukost som vi var supernöjda med. Fint bemötande med påsar till barnen. Håller på att renoveras så lite störning emellanåt, det är ingen information vi sett i förväg så kanske bra att man vet om det. Men vi stördes inte nämnvärt av det.

Fint gym och härligt spa. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack mariasundell
Emma Rosengren, Gästservice/reception på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Kära Maria!

Tusen tack för din fina recension.
Det gör oss både glada och stolta att höra om din och din familjs upplevelse hos oss.
Så fint att ni tyckte om vår service och härliga frukostbuffé.

Vi ser fram emot att få hälsa er välkomna tillbaka till oss!

Ebba