Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 22 US$
Expedia.com100 US$
Orbitz.com100 US$
Hurb121 US$

Mycket trevligt hotell. Hjälpsam och tillmötesgående personal. Fina rum med minibar och sköna sängar. Rekommenderas starkt. Kan även rekommendera spa-avdelningen på hotellet. Lugnt och skönt med goda förfriskningar.

Tack Henrik F
Patrik Nordkvist, Hotelldirektör på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Henrik

Vi uppskattar att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss. Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss i vårt ständiga arbete med att förbättra upplevelsen av vårt hotell.

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till Elite Hotels of Sweden.

Med vänliga hälsningar,

Elite Palace Hotel

Min vistelse på Elite har vart över alla förväntningar. Tillmötesgående och proffsig personal. De svarar alltid direkt på Mail, försöker lösa till det bästa för gästens trevnad.Alltid välstädade rum och en mycket prisvärd frukost.

Datum för vistelsen: juni 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack sophiean2nie

Hej sophiean2nie,
Så roligt att få läsa att ni haft det bra hos oss och stort tack för din fina recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och ger oss goda möjligheter att bli ännu bättre. Jag ska se till att dela din upplevelse med alla på hotellet.

Elite Palace Hotel

Bokade ett av de dyrare rummen. Rummet var rätt slitet och låg en våning upp med fönster mot en bakgård. Dålig hårfön, fanns bara balsam så det räckte till en person. Överlag rent på hotellet och ok service. Okej frukost med möjlighet att sitta med avstånd till andra. Om jag bott här igen hade jag inte lagt pengarna på ett dyrare rum.

Tack josseew

Hej!
Stort tack för din recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och hjälper oss i vårt ständiga arbete med att förbättra upplevelsen av hotellet. Jag vill börja med att beklaga att er vistelse inte mötte era förväntningar och våra ambitioner.

Elite Palace Hotel

Prisvärd och mycket trevligt spabesök. Fräsch anläggning som ligger precis i stan med massor av bra restauranger i närheten. Kommer gärna tillbaka igen med tanke på hur nära det ligger - funkar bra att spaa i mitten av en vecka - komma till hotellet efter jobbet och på morgonen efter frukosten åka till arbetet :)

Tack PlupPlupPlupPlup

Hej,
Stort tack för din fina recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och ger oss goda möjligheter att bli ännu bättre. Härligt att få det fina omdömet kring vårt nya VANA Spa.

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Skönt med närheten till stan och utbud, fräscht och rent rum och andra hotellytor, otroligt skön säng, trevlig och tillmötesgående personal, frukosten-stort utbud. Vi är väldigt nöjda med vistelsen på Elite Palace Hotel och kommer garanterat dit igen.

Tack cdannberg

Hej cdannberg,
Stort tack för din fina recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och ger oss goda möjligheter att bli ännu bättre. Härligt att få det fina omdömet kring hotellrummet, vår service och frukost, jag ska se till att dela din upplevelse med alla på hotellet.

Hotelldirektör