Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com117 US$
Orbitz.com117 US$
Tripadvisor101 US$
FindHotel
Hurb142 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Skönt med närheten till stan och utbud, fräscht och rent rum och andra hotellytor, otroligt skön säng, trevlig och tillmötesgående personal, frukosten-stort utbud. Vi är väldigt nöjda med vistelsen på Elite Palace Hotel och kommer garanterat dit igen.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack cdannberg
Patrik Nordkvist, Hotelldirektör på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2021

Hej cdannberg,
Stort tack för din fina recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och ger oss goda möjligheter att bli ännu bättre. Härligt att få det fina omdömet kring hotellrummet, vår service och frukost, jag ska se till att dela din upplevelse med alla på hotellet.

Hotelldirektör

Omdömet skrevs 12 april 2021

Trevligt Hotell, andra gången vi besökte detta stället. Vi bodde i ett Deluxe rum. Skulle säga att det var bättre i ett enkelt dubbelrum. Bättre standard och kändes konstigt nog rymligare. Detta gör eller har potential att bli ännu bättre. Spaet är helt fantastiskt men tyvärr var denna gången en besvikelse. Verkligen tråkigt. Eftersom vi älskade första gången vi var där! Men hoppas att ni tar till er feedbacken från oss.
Mvh

Datum för vistelsen: april 2021
Tack melialouiseeckley
Patrik Nordkvist, Hotelldirektör på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2021

Hej melialouiseeckley,
Vi uppskattar att du tog dig tid att recensera din vistelse hos oss. Dina förslag, synpunkter och kommentarer är viktiga för oss i vårt ständiga arbete med att förbättra upplevelsen av vårt hotell.

Vi ser fram emot att få hälsa dig välkommen tillbaka till Elite Hotels of Sweden.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 17 mars 2021

Fantastisk fin frukost och spa avdelning med en mycket trevlig personalen i receptionen, trots flera missar när det kom till rummet. Frukosten var mycket god även lunchen de serverade var helt fantastisk. Vi bodde 3 nätter med två bokningar - 1 spa packet fösta natten 2 vanliga.
Hade otrolig otur under vår vistelse - Totalt byte vi 3 rum på våra 3 nätter, va ju lite tråkigt när man bara vill ha en födelsedags weekend i lugn och ro! i första rummet låg det kvarglömd trosor, rum 2 var utan taklampa, i 3e rummet gick sänglampa gick sönder, blev fast i lobbytoalett utan toa papper, upptäckte silverfiskar som sprang omkring i rummet, samt hörlurar från tidigare gäst hittade vi i huvudändan av sängen när vi packade ihop. Låter ju som vi letat fel under vår vistelse men tro mig så va ej fallet! Helst av allt ville vi bara ta det lugnt! Receptionisterna var väldigt trevliga i alla fall och beklagade allt som hände, det var ju såklart inte deras fel. Fick ett lite rabatterat pris på en av nätterna samt en lunch vilket va trevligt i alla fall.
Jag tror att min upplevelse är utöver det vanliga och jag rekommenderar ändå detta hotellet med tanke på hur de hanterade situationerna som uppstod.

Tack joeldargy
Patrik Nordkvist, Hotelldirektör på Elite Palace Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2021

Hej!
Stort tack för din recension kring din vistelse. Det betyder mycket för oss och hjälper oss i vårt ständiga arbete med att förbättra upplevelsen av hotellet. Jag beklagar att mycket under er vistelse inte blev som varken ni eller vi önskade och att många olyckliga omständigheter drabbade just er. Jag är tacksam att ni trots detta är positiva och uppskattade vår service.

Omdömet skrevs 9 mars 2021

En privat resa i syfte att kunna jobba och avkoppling samtidigt med spa.
trevliga och tillmötesgående.
Vana spa helt klart värt ett besök för en avkopplande stund i vardagen där du kan stänga av
yttre världen för en stund.

• Restyp: Reste ensam
Tack workhard40

Hej Cecilia,
Så roligt att ni haft det bra hos oss och stort tack för din fina recension kring din vistelse.

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Direkt när vi kom in fick vi ett bra bemötande av personal i receptionen.
Trevlig lobby rent och mysigt.
Rummet va litet men trevligt .
Tyvärr väldigt ljusinsläpp från badrumsdörren då den endast va frostad.
Superbra bra frukost mycket utbud.

1  Tack helen692019

Hej Helen,