“Super trevlig personal och trevlig atmosfär”
Omdöme om Bar Nombre

Bar Nombre
Rankad som nr 14 av 3 410 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Vasastan
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Vi gick bara i utan bokning på en fredag kväll men dem fick oss att känna välkomna. Intressant och ovanlig meny med rätter som presenteras på ett mycket spännande sätt. Portionerna är ganska små men taste great. Jag åt ankan och min vän ren.

Det var lite kallt i källaren - vi behövde ha våra kappor på.

Tack Deidre S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original

Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat & service i världsklass!
Bar Nombre är nu min nya favorit restaurang! ���� Rekommenderas starkt!

Tack Victoria D
Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Tog pilgrimsmussla och Ren. Helt j..la galet bra balans i smakerna. Renköttet smälte i munnen och tillbehören skapade en smakupplevele utan dess like Så värt!

Tack Jonny B
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Var här och firade en födelsedag och det var över förväntan! Jag åt pilgrimsmusslor till förrätt och ibericogrisen till varmrätt och båda var bland det godaste jag ätit nånsin! Till efterätt åt jag Basilika sorbet och den var precis lika god. Rekommenderas varmt! Mycket trevlig stämning och det var inga problem att sitta och prata med varandra. Väldigt trevlig personal med.

Tack nannalie
Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Åt tonfisken till förrätt, trodde inte att något kunde smälta lättare i munnen tills jag fick in huvudrätten, ren filén ramlade sönder i munnen som smör.
Så sjukt gott.

Prova detta ställe!

Tack Lena Ö

Resenärer som tittade på Bar Nombre tittade också på

Besökt Bar Nombre? Berätta vad du tyckte!