“Bäst i stan”

Rankad som nr 3 av 3 342 Restauranger i Stockholm
Kök: Svenskt
Område: Vasastan
Omdömet skrevs mars 14 2017 från mobil enhet

En av de trevligaste, godaste och härligaste ställen i sthlm.
Personalen är enastående
Det är maten också
Och vinet och drinkarna.

Tack Sandra_Li555

120124 av 538 omdömen

Omdömet skrevs mars 14 2017 från mobil enhet

Fantastisk service, fantastisk mat, fantastiskt vin. Men boka så slipper du trängas på detta populära ställe.

Tack Zoffan
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs mars 13 2017

Vi gick bara i utan bokning på en fredag kväll men dem fick oss att känna välkomna. Intressant och ovanlig meny med rätter som presenteras på ett mycket spännande sätt. Portionerna är ganska små men taste great. Jag åt ankan och min vän ren.

Det var lite kallt i källaren - vi behövde ha våra kappor på.

Tack Deidre S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs mars 12 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat & service i världsklass!
Bar Nombre är nu min nya favorit restaurang! ���� Rekommenderas starkt!

Tack Victoria D
Omdömet skrevs mars 11 2017 från mobil enhet

Tog pilgrimsmussla och Ren. Helt j..la galet bra balans i smakerna. Renköttet smälte i munnen och tillbehören skapade en smakupplevele utan dess like Så värt!

Tack Jonny B

Resenärer som tittade på Bar Nombre tittade också på

Besökt Bar Nombre? Berätta vad du tyckte!