“God mat, dålig service”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Maten var mycket god och vi fick en bra vinrekommendation. Tyvärr var serveringspersonalen ouppmärksam så vi blev sittande länge med tomma glas mellan för- och varmrätt. Vi fick sedan dessertmenyn men ingen var intresserad av att ta upp beställningen så vi tog in notan och gick.
Man verkar inte ha kapacitet att hantera den stora tillströmningen av gäster på fredagkvällar. Det var också väldigt sorligt i lokalen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack TinaK_1976

Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Vi var där en fredag mellan kl.17-19.
Kom först men restaurangen fylldes på snabbt och var strax helt fylld.
Vi fick jätte bra service och underbar mat
men tyvärr så drog ljudvolymen ner betyget något. Blev väldigt sorligt och svårt att prata med varandra.

Datum för besöket: januari 2020
Tack MarKriDan
Omdömet skrevs 2 januari 2020

Väldigt goda smaker på såväl huvudrätter som desserter, trevlig och personlig service.
Prisvärd meny.
Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: december 2019
Tack Anette C
Omdömet skrevs 24 november 2019 från mobil enhet

Stället har en trogen publik från vissa kretsar på Östermalm. Det är tur för krogen eftersom maten är riktigt dålig. Jag tog med en god vän som är kok och som arbetat internationellt. Han var chockad över hur dålig maten var. ”The worst in Sweden” Var hans omdöme. Jag håller med. Inte bra. Dessutom är personalen påfallande dålig.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Vanderlay
Omdömet skrevs 19 november 2019 från mobil enhet

Det var dyrt och inte så gott och väldigt dyrt men funkar om man vill få ont i huvudet. Men om man är väl förbered är det mysigt

Datum för besöket: november 2019
Tack peruanfoodlover

Resenärer som tittade på Nybrogatan 38 tittade också på

Besökt Nybrogatan 38? Berätta vad du tyckte!