“Rekommenderas till alla, men särskilt till whiskyälskare. ”
Omdöme om Ardbeg Embassy

Ardbeg Embassy
Boka med
Ardbeg Embassy har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 28 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Kök: Steakhouse, Svenskt, Bar, Pub
Bra för: Större grupper, Barhäng, Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: Ardbeg Embassy är ett unikt restaurang och pubkoncept i Gamla stan, Stockholm med förankring i Skotsk Maltwhisky och Svenska microbrygder på fat där inriktningen ligger på vällagad mat och maltdrycker i kombination.
Omdömet skrevs mars 18 2017 från mobil enhet

Roligt med lite annorlunda koncept på restaurangen med 300 olika sorters whisky. Maten var klart över förväntan, inget nytänkande, men allt smakade bra. Servicen var också utomordentlig.

Tack Karin B

Omdömet skrevs mars 13 2017

Perfekt ställe för öl och whisky. Service av världskass och mycket bra urval från svenska microbryggerier. Alltid något nytt gott att smaka på.

Tack Kenneth K
Omdömet skrevs mars 4 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe och bra personal.
Vi provade en för oss okänd IPA från
Fjäderholmarna, supergod.
Rent och snyggt.

Tack Mats L
Omdömet skrevs februari 28 2017 från mobil enhet

Lugn trevlig bar. Många olika ölsorter. Bra ljudnivå. Trevlug personal. Lätt att hitta till. ( stor flagga utanför dörren).

Tack Jacob L
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevlig och bra ställe om man gillar god dryck och då i synnerhet whisky och öl. Bra service och trevligt bemötande

Tack Stefan L

Resenärer som tittade på Ardbeg Embassy tittade också på

Besökt Ardbeg Embassy? Berätta vad du tyckte!