1 156 kr
Frukost ingår
Ingen förskottsbetalning krävs
Algotels
Omdömet skrevs 13 november 2023

Fint läge för ett bra hotell. Många fina uppsidor (mat, dryck, lounge, spa etc) kombinerat med hängiven och trevlig personal. Rummet var relativt litet, något slitet och på tok för hög temperatur (som inte gick att sänka på dagen). Tyvärr är kostnaden rätt hög och borde motsvara standarden. Parkering är dyr.

Tack matssvensson2023
Ida-Maja Tejle, General Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 16 november 2023

Hej,
Tack för ditt besök och ett fint omdöme, vad roligt att du uppskattade många av våra faciliteter.
parkeringen drivs inte av oss men håller marknadspris, kan också rekommendera gaturparkering runt om som då är vanlig stockholms stad taxa!

Omdömet skrevs 12 november 2023

Mycket bra service av hotellpersonalen.
Maten fantastiskt bra. Jag åt i restaurangen där allt höll mycket hög kvalitet. Även frukosten håller hög standard med ett stort utbud, bla möjlighet att få en nylagad omelett helt i mitt tycke och smak.
Rummen börjar bli lite slitna, men med hög komfort. Sover mycket gott i skön säng.

Tack kajsa585

Hej,
Tack för ditt besök och ett toppenbetyg!
härligt att du var så nöjd med din vistelse och extra roligt att du gillade vårt nya restaurangkoncept som vi är så glada och stolta över.

Omdömet skrevs 11 november 2023

Allt var kanon avs hotellet. Åt ej på restaurangen då menyn var väldigt smal. Kanonläge i förhållande till TCentralen o Globen. Rummet rakt ovan tungt trafikerad väg men hörde absolut inget av denna. Supernöjd med allt

Tack sandrapersson2023

Hej,
Tack för ditt besök och ett toppenbetyg!
härligt att du var så nöjd med din vistelse! Rekommenderar dig att prova vår nya restaurang, det är en väldigt trevlig meny med god kvalitet och de har också alltid kvällens rätt!

Omdömet skrevs 6 november 2023

Extremt litet familjerum som var dåligt städat. Lampor fungerade inte och toalettdörren krånglade.
Frukosten var rörig och det var svårt att orientera sig och hitta det man ville ha.
Vårt enda plus är, trevlig personal på frukosten och läget.

Tack Fmariadl
Ida-Maja Tejle, General Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2023

Hej,
Tack för att du tagit dig tid och lämnat feedback till oss. Jag beklagar verkligen att din hotellupplevelse inte blivit så som du förväntat dig eller såsom vi vill att vårt hotell ska upplevas.
Vi har utmaningar med plats vissa dagar och tider på vår frukost och jobbar ständigt på att förbättra logistik och flöde på olika vis, tex genom bokning av frukosttider. Din feedback är en väldigt viktig del i detta.
JAg hoppas att ni påtalade detta med rummet för oss så vi kunde åtgärda detta med lamporna.

Välkommen tillbaks så hoppas jag att vi då kan visa oss från vår rätta sida.
Meddela mig gärna inför ett kommande besök så ska jag se till att ni blir väl omhändertagna

Mvh
Ida-Maja

Omdömet skrevs 23 oktober 2023

Läget bara 50 meter från tunnelbanan är perfekt och många trevliga affärer och restauranger i närheten. Vacker utsikt mot Globen och koloniområdet. Riktigt trevlig och engagerad personal och god mat och dryck!

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack jeanettecarpman
Ida-Maja Tejle, Hotelldirektör på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2023

Thanks for a great review! I am glad that you Enjoyed your stay with us!
Best regards
Ida-Maja