Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
130 US$
Se erbjudande
Expedia.com
Booking.com
130 US$
Se erbjudande
Boka nu, betala på plats
Hotels.com130 US$
Orbitz.com130 US$
Priceline130 US$
Visa alla 19 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 704)
Filtrera omdömen
3 704 resultat
Medlemsbetyg
1 433
1 426
553
192
100
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 433
1 426
553
192
100
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1116 av 3 704 omdömen
Omdömet skrevs 4 november 2021

Lång kö för att få checka in men trevlig personal i receptionen. Sen när vi kommer till anledningen att vi bokade detta hotell, nämligen poolen, visar det sig att man måste boka den i förväg samt att det är åldersgräns på 16 år de flesta tider. Vi går för att boka men det är fullbokat och personalen berättar att det står på hemsidan. Hmmm... inte när man bokar via hotels.com. Det beskrivs att hotellet har pool och det är den första bilden man får se, inget tydligt om bokning och åldersgräns. Personalen upplyser mig om att man måste förstå att det är ett stort hotell och att man alltid måste boka när det är spa. Som gäst första ggn på ett hotell man inte sett innan och bokat online tycker jag inte att man måste förstå att det är ett stort hotell och inte heller att poolen tillhör ett spa som man måste boka. Sen tråkigt att bli uppläxad när man har förväntansfulla barn och att det var anledningen till att man valde just det här hotellet. Kan även lägga till att vi bokade för tre personer men bara fick täcken och handdukar för två personer.

Datum för vistelsen: november 2021
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack annaaU3603JM
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ida-Maja Tejle, Hotelldirektör på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2021

Hej
Tack för ert besök och för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme med förbättrande feedback,
Jag beklagar att besöket och upplevelsen inte blev det ni förväntade er eller det vi vill förmedla. Jag kommer att ta denna feedback vidare och be dem förtydliga på de andra bokningskanalerna. Önskar er varmt välkomna tillbaks!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 oktober 2021

Levererade bra även denna gång samt att jag fick medverka på Platinum Mingel . Klart trevligt event med bra service. Fick ett bra rum igen och sov gott känns bra att hotellet sköter sig då jag har så många övernattningar där framöver.

Datum för vistelsen: oktober 2021
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Christian J
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ida-Maja Tejle, Hotelldirektör på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2021

Tack för ditt besök och vad roligt att du trivs och ska bo mycket hos oss framöver! Vi ser fram emot att välkomna dig snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 oktober 2021

Trevligt hotell med bra läge nära tunnelbana och trevlig utsikt. Jag kände mig välkommen. Det enda som inte var utmärkt var kuddarna, som min nacke inte trivdes med. (de var för höga) Kanske har det mer med mina vanor än hotellets bäddutrustning att göra.

Datum för vistelsen: oktober 2021
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack U2123OXsara
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ida-Maja Tejle, Hotelldirektör på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2021

Tack för ditt besök och för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Varmt välkommen tillbaks snart igen!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 oktober 2021 från mobil enhet

Låååång kö till incheckningen och när det väl var dax att checka in visade det sig att vi blivit uppgraderad. Då tänker man att väntan var mödan värd….
Men istället fick vi ett rum mot motorvägen där toadörren inte gick att stänga. Våra vänner fick också ett rum ed icke-fungerade toadörr.
Men sängarna får tummen upp - mycket sköna! Personalen är trevlig och hotellet okej i övrigt.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Restyp: Reste som ett par
Tack tacopajjj
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ida-Maja Tejle, Hotelldirektör på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2021

Hej
Tack för ert besök och för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme med förbättrande feedback. Jag beklagar angående dörrarna och ska genast be Maintenance kolla över dessa! Välkomna tillbaks!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 oktober 2021

Allt är bra närhet och parkeringsplats nära till city och aktiviteter som man kan göra under en helg.Man kan spa och äta på samma ställe om man inte vill ut och äta.Bra service på hotellet och fräscht.

Datum för vistelsen: oktober 2021
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack leijonfrojd
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Ida-Maja Tejle, General Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2021

Hej,
Tack för ditt besök och ett toppenbetyg!
Och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme samt förbättrande feedback.
Vad härligt att läsa att du var så nöjd med din vistelse och vår personal.
Varmt välkommen tillbaks! / Ida-Maja

Clarion Hotel Stockholm

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen