Omdömet skrevs 21 februari 2020

Ett härligt hotell där man verkligen känner sig välkommen.
Härlig atmosfär i lobby och restaurangerna.
Personalen är väldigt trevliga och vill verkligen se till att du känner dig välkommen.
Jag förstår att detta är en naturlig mötesplats både för turister och "Stockholmare"
Jag bor gärna på detta hotell när jag är i Stockholm.

Tack V2065JUpetert
Johanna Ö, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Tack snälla för ditt toppenomdöme!

Kul att du kände dig välkommen, det är precis så vi vill att gästerna skall känna sig oavett om de är turister eller "locals".

Och så roligt att höra att du gärna bor här igen! Du är varmt välkommen tillbaka.

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mycket bra hotel på alla sätt, rekommenderas varmt. Bra service och trevlig personal. Sköna sängar sov jätte gott. Härligt med utsikten från badkaret. Bartender gjorde mycket goda drinkar till oss testa gärna.

Tack larsj22020
Quest783531, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Hej Lasse,

Stort tack för ditt toppenfina omdöme! Allra gladast blir vi över att du tyckte att personalen var trevlig och att du rekommenderar oss. Bättre betyg kan vi inte få!

Ha en härlig vecka och välkommen tillbaka till Söders pärla snart igen!

Varma hälsningar Johanna

Omdömet skrevs 6 februari 2020 från mobil enhet

Stort rent och fräscht rum på ett härligt storstadshotel.
Mycket bra personal så väl i reception som i barer.
Frukosten var mkt bra och matsalen var rymlig.
Tråkigt att det luktade mat i lobbyn som annars bjöd på en härlig storstads miljö.
Vi gillar Clarion Stockholm.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack bosselasse
Quest783531, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Tack för ditt jättefina omdöme bosselasse!
Vad kul att höra att ni gillar Clarion Stockholm och vi sträcker lite extra på oss och blir jätteglada över ditt beröm av vår service.

Ha en toppenfin helg och välkommen tillbaka till Söders pärla snart igen!

Omdömet skrevs 4 februari 2020

Mycket fint och trevligt rum. Mycket trevlig personal och man känner sig välkommen.
Bra läge av hotellet med nära till tunnelbanan. Nära till Årstavikens fina möjlighet för joggingtur eller promenad längs vattnet. Bra gym. Mycket stor och fin frukost, med det lilla extra så som t.ex. färsk riven ingefära. Vi har bott här många gånger och kommer att återkomma.

Tack Anne B
Johanna Ö, Guest Relations Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Tack snälla Anne för ditt toppenbetyg!
Och ett särskilt tack för att du berömmer personalen, det betyder jättemycket för oss.

Vi håller helt med dig om att vi har ett unikt läge på Södermalm. Vid tunnelbanan men även nära vattnet och "naturen" vid Årstaviken.

Ni är hjärtligt välkomna att komma tillbaka till oss på Söders pärla igen!

Omdömet skrevs 3 februari 2020

Vi var där på konferens och Clarion lyfte hela upplevelsen. Mycket proffsig personal som med sitt bemötande och servicekänsla. Världsklass! Det var dessutom välorganiserat, där teknik, mat, kaffe och personligt bemötande gjorde att vi kände oss väl mottagna. Rekommenderas skarpt!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack bjornelgquist
Quest783531, Meeting & Event Manager på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2020

Hej Björn,
WOW, Stort tack för din recension. Blev både glad och stolt över dina fantastiska ord och ska förmedla varje ord vidare till vår personal som gör ett fantastiskt jobb.
Varmt välkommen tillbaka till oss på Clarion Hotel Stockholm som privatgäst eller som konferensgäst!

Bästa hälsningar Maria
Meeting & Event Manager