Omdömet skrevs 28 januari 2020

Väldigt härlig frukost meny med trevlig värdinna som gick runt bland borden. Läget är strålande med sköna sängar. Fick alla mina önskemål tillgodosedda. Kommer tillbaka till detta hotell nästa resa i Mars.

Tack E1491SWchristianj
Quest783531, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 31 januari 2020

Hej Christian,

Tack så jättemycket för ditt väldigt fina omdöme om din vistelse här hos oss på Clarion Stockholm.

Väldigt kul att läsa att du gillade både frukosten, vår service, sängarna och läget på Södermalm.

Du är så välkommen tillbaka i mars!

Ha en toppenfin helg

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Hotellet var lite stort i min smak men alla som jobbade där och dess faciliteter var väldigt bra. Två barer, gym och ett spa(som jag tyvärr inte bemödade mig med att besöka).
Vi hade konferens och det fungerade alldeles utmärkt på alla sätt.

Tack 143larsr
Quest783531, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Hej och TACK för fin recension!

Nu blev vi väldigt stolta över ditt fina beröm! Jättekul att höra att konferensen fungerade alldeles utmärkt och speciellt kul att du tyckte att personalen var trevliga.

Välkommen tillbaka till oss på Söders pärla igen!

Omdömet skrevs 23 januari 2020

Ett hotell med väldigt hög komfort med tysta rum fantastiskt badrum med en luftig känsla och härlig utsikt och en helt fenomenal frukost samt ett riktigt bra spa med ute och inne pool, bra service i baren

Tack 923jonasl

Tack för ditt kanonomdöme!

Vi blir superglada över att du gillade hotellet och dessutom vårt härliga Elements Spa! Kom gärna tillbaka till
Söders pärla snart igen.

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet har fastnat i tidigt 2000. Trevlig bar. Daterat och tråkigt inredda rum, konstiga lösningar i badrummet. Väldigt kallt, fick be om en värmefläkt.
Nu hade vi kanske höga förväntningar på frukosten då vi läst att hotellet hade en brunch som uppskattats för sitt veganska utbud, men inte mycket spännande på buffén. Ett par soygurt, mjölkfritt smör och alternativ till mjölk var det som hittades bland ”allergihörnan”.
Trevlig personal, lobbybar och utsikt.

Tack martinastrom
Quest783531, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Hej Martina och God fortsättning,

Stort tack för ditt omdöme som hjälper oss att bli bättre. Kul att ni gillade en hel del samt personalen, och så tar vi med oss er feedback på det ni tycker att vi kan bli bättre på.

Ha en fortsatt bra vecka!

Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Så var det dags att besöka Clarion Hotel i Södermalm igen. Var här senast 4 september 2017. Nu avslutad vi 2019 och började 2020 här. Prövade spaet här denna gången, och vi var nöjda med allt. Toppen hotell. Trevlig och vänlig personal vi trivs jättebra med att bo här.

Tack tobbewendel

Hej Tobbe och God fortsättning,

Tack för att ni valde att fira nyårsafton här hos oss på Clarion Hotel Stockholm!

Och vilket jättehärligt omdöme, vi blir verkligen superglada över att ni var så nöjda med allt.

Hjärtligt välkomna tillbaka och tack igen för ert fina omdöme.