Omdömet skrevs 10 oktober 2018

Läget är perfekt, nära till T-bana, 10 min från Gamla stan och centrum; nära till butiker och serveringar.Fina lokaler, fräscht, skön säng. Utsökt mat, flera alternativ när det gäller gluten fri och mejerifri kost; vänlig och tillmötesgående personal.

• Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Tack marigo2
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2018

Tack marigo2, vilket fantastiskt omdöme!

Vad kul att du gillade hotellet, läget och personalen.

Välkommen tillbaka när du vill:-)

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Jag var på en tvådagarskonferens på Clarion Hotel. Mycket bra konferensutrymmen, fantastisk mat och ytterst serviceinriktad personal. Det ligger vid Skanstull T-bana så det är lätt att ta sig in till centrum. Jag kan tänka mig att bo här även privat.

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Tack anngN544CT
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2018

Vilket fint omdöme. Tack Ann!

Du är varmt välkommen att bo här även privat.

Ha en fortsatt härlig höst

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Rent och snyggt på hotellet, fint och välutrustat rum med skön säng. Ordning i receptionen och tryggt med en ordningsvakt vid ingången när man kom hem på kvällen. Superbra frukost och jag uppskattade att det fanns gröt :)

• Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
Tack snyber417012
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Tack, vilket fint omdöme!

Du är varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Tredje gången jag bor på Clarion Hotel Stockholm. Fina rum och väldigt trevlig personal som gör en glad. Skön säng, bra städat och gillar att det är Rituals produkter i badrummet. God frukostbuffé som har det man kan önska. Fanns till och med kanelbullar då det var Kanelbullens dag när jag bodde där!

• Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Tack geertys

Tack Geertys,

Vad kul att du tycker att rummen är fina och att personalen gör dig glad. Det gör oss glada!

Ha en fortsatt fin vecka och varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 oktober 2018

Att bo på Clarion Hotel är att känna sig hemma fast man är borta. Trevliga och rymliga rum med härlig frukost och trevlig personal. Vill man ut och shoppa på Söder eller bara strosa runt är det bara att gå utanför hotellet. Nära till tunnelbanan vid Skanstull också.

• Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Tack Ingura
Johanna Ö, Kundansvarig på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2018

Hej Ingura,

Tack, vilken fin beskrivning av hotellet!

Varmt välkommen tillbaka!