Omdömet skrevs 27 mars 2018

Skulle fira en bemärkelsedag och såg fram emot hotellvistelsen på ett, som jag trodde, fint hotell. När vi kom upp på rummet märkte vi att kaffekopparna var smutsiga och när vi tog bort det lilla sängöverkastet var sängen helt dammig av det. Sängen var hafsigt bäddad med flera hårstrån i och vi hittade ett cerat under ena kudden och det var inte vårt. När vi påpekade detta för receptionen fick vi ett tack för att vi lämnade in ceratet?!, ingen ursäkt. Kaffekopparna skulle bytas ut men det gjordes inte på hela vistelsen. Frukostmatsalen var jättestor och påminde om en skolmatsal. När vi skulle recensera vistelsen till Choice hotels och påpekade städningen och matsalen så fick vi bara till svar att de skulle se över frukosten, inte ett ord om kaffekopparna och den ofräscha sängen. Har bott på många av kedjans hotell och varit jättenöjda så därför var denna vistelse en stor besvikelse. Kommer inte tillbaka till Clarion på Ringvägen.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Muffinsson
Ida-Maja T, Chef på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2018

Hej,
Tack för er feedback och vad tråkigt att höra att vi inte uppfyllde era förväntningar och att det blev den upplevelse ni önskade eller som vi vill förmedla. Vi borde såklart ha åtgärdat städningen på ert rum på en gång och det verkar vi tyvärr inte ha lyckats med. Såhär brukar det inte se ut med städningen hos oss men visst kan misstag ske men då ska de rättas till så fort som möjligt. Jag hoppas att ni kan överväga att besöka oss igen så vi får visa oss från vår rätta sida! Hör i så fall gärna av er till mig så kan jag säkerställa att ni blir väl omhändertagna!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Hotellet håller hög standard. Det är rent och snyggt överallt. Relativt litet men välplanerat rum. Bra isolerat mellan rum och även ut mot korridor så jag sov gott alla nätter. Trots stort hotell och mycket folk så upplevdes det lugnt och tyst. Frukosten var kanon, stor variation och fräscha råvaror.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Q9036NBsara

Tack för en fin recension och gott betyg!
Välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Bra service och kunnig personal . Trevliga rum. Fint spa, saknade bara en bubbelpool. Fräch Frukostbuffe som innehöll allt man kan önska. En känsla av lyx till ett vettigt pris. Utmärkt för en romantisk helg på tu man hand.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Eva S

Hej Eva
Tack för en fin recension
En bubbelpool hade vi också önskat oss, kan tipsa om ett besök på spa nu under vår/ sommar då man också kan ligga och sola på terassen!
Välkomna åter

Omdömet skrevs 13 mars 2018

Bra SPA med trevlig och hjälpsam personal, utomhuspool, härlig ångbastu och träningspass som ingick i SPA-entrén. Dock hutlösa priser på massage så det gick bort. Mycket bra frukost! Bra utcheckningstid kl.12. Lite svårt att få ner temperaturen på rummet men absolut fler gånger här!

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack mperss198758
Ida-Maja T, Chef på Clarion Hotel Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2018

Marie,
Tack för ett fint omdöme och betyg. Välkommen tillbaks snart igen

Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell beläget på Ringvägen på Söder. Nära till mycket restauranger och shopping. Hotellet är fräscht och snyggt och hela hotellet känns "självklart" de vet vad som efterfrågas och levererar. God frukost och stilrena rum. Själv bodde jag på sjätte våningen rakt över vägen - som man inte störs av.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack DanielD9140

Hej Daniel,
Tack för ditt omdöme och fint betyg.
Roligt att du var nöjd med ditt besök. Hoppas vi blir ditt självklara val även nästa besök